آفتاب

کالج ITD کانادا راهی برای تحصیل در کانادا

کالج ITD کانادا راهی برای تحصیل در کانادا

تحصيل در خارج از کشور، مسئله ای است که این روزها ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده است. خصوصا افرادی که در کشور مادری شان امیدی برای ادامه تحصیل ندارند.

کانادا یکی از کشورهای است که در صدر لیست انتخابی متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیل قرار دارد. کیفیت زندگی و رفاه بالا، مراکز آموزشی و دانشگاه های معتبر، خدمات متنوع و رایگان برای دانش آموزان و دانشجویان و ... از جمله مواردیست که هوش از سر می پراند؛ غیر ممکن است که حتی یک لحظه به مهاجرت به کانادا آن هم از طریق تحصیل فکر نکنید.

اما فکر کافی نیست! اگر می خواهید یک قدم به این رویا نزدیک شوید، ترس را کنار گذاشته و دست به کار شوید. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ابتدای راه سردرگم اند. نمی دانند از کجا شروع کنند، کدام کالج یا مرکز آموزشی برای شان مناسب است، حتی پس از ثبت نام در یکی از این مراکز، نمی دانند که کجا سکونت کنند و هزینه تحصیل خود را از چه راهی تامین کنند. تمام این سوالات و نگرانی ها طبیعی است. ما اینجاییم تا شما را به درستی راهنمایی کنیم و تا پایان این راه در کنارتان باشیم.


آیا با کالج ITD آشنایی دارید؟

مهم ترین بخش یک مهاجرت تحصیلی انتخاب یک مرکز آموزشی مناسب و معتبر است. متاسفانه افرادی هستند که بدون هیچ بررسی و تحقیق و تنها براساس شنیده ها، قصد مهاجرت دارند. این بزرگترین و غیرقابل جبران ترین اشتباهی است که می تواند اتفاق بیفتد.

خوشبختانه کانادا یکی از کشورهایی است که از مراکز آموزشی و دانشگاه های برتر بسیاری برخوردار است. یکی از این مراکز آموزشی که مورد توجه افراد زیادی خصوصا ایرانی ها قرار گرفته است، کالج ITD می باشد .موسسه توسعه فناوری کاناد یا کالج ITD به عنوان کالج تخصصی در زمینه های شغلی در سال 1999 در قلب مرکز ونکوور با پنج مدرسه تخصصی از قبیل مدرسه فناوری اطلاعات (IT)، کسب و کار و مدیریت، گردشگری، هنر و زبان تاسیس شده است.

این کالج سالانه پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان داخلی و خارجی از سرتاسر دنیا است؛ افرادی که به دنبال تحقق رویاهای شان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. شاید کمی برای تان عجیب باشد که چرا این کالج تا این حد مورد توجه دانشجویان قرار می گیرد؟ علت آن کاملا واضح است. اغلب افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در کشوری دیگر را دارند، مرکز آموشزشی را انتخاب می کنند که بتوانند علاوه بر فراگیری دانش لازم، مهارت و تجربه کافی در همان حوزه را نیز کسب کنند. کالج ITD برای رسیدن به این هدف بهترین انتخاب است.

چرا اغلب کالج ITD را برای تحصیل انتخاب می کنند؟

آموزش دیدن توسط اساتید برتر و متخصصین حرفه ای، عاملیست که می تواند پای هر فردی را به کالج ITD بکشاند. هیچ چیز بهتر از آماده شدن برای مشاغل آینده، آن هم در کنار این افراد نیست. افرادی که تا رسیدن به رویا و شغل مورد نظرتان، شما را همراهی می کنند. بیش از 16 سال است که این کالج دانش آموزانی را تربیت کرده است که توانسته اند آینده حرفه ای و شغلی خوبی برای خود بسازند.

مطمئنا همه شما در طول زندگی خود افراد بسیاری را دیده اید که پس از اتمام دوره تحصیل شان بیکار هستند و مهارت کافی برای ورود به یک شغل را ندارند. پس یکی از علت های مهاجرت تان همین است؛ ورود به بازار کار پس از پایان دوره تحصیل و کسب مهارت های لازم. خوشبختانه برنامه های آموزشی کالج ITD به گونه ای طراحی شده اند که دانشجویان را به خوبی برای ورود به مشاغل مختلف آماده می کند. آن ها با تمرینات عملی که می بینند از تجربه بسیار خوبی بهره مند می شوند. مهارت هایی که انشجویان در این دوره ها فرا می گیرند، مهارت های کاربردی هستند که برای بسیاری از موقعیت های کاری و در صنایع مختلف کاربرد دارد.


چگونه در کالج ITD ثبت نام کنیم؟

می رسیم به پرسش اصلی، یعنی نحوه ورود به این کالج. موسسه توسعه فناوری کانادا با داشتن مزایای بیشماری که شما تنها با بخشی از آن ها آشنا شدید، مورد توجه تعداد بسیاری از دانش آموزان و دانشجویانی قرار گرفته است که به دنبال راهی هستند تا آینده خود را بسازند. اما مسئله اصلی اینجاست، چطور می توان امور ثبت نام را انجام داد و در کوتاه ترین زمان وارد این کالج شد.

هولدینگ پارس پندار نهاد، به عنوان تنها نماینده رسمی کالج ITD در ایران می تواند شما عزیزان را از همان ابتدای راه، یعنی ثبت نام تا زمان ورود به به این کالج همراهی کند. تنها کافیست تمام امور را به ما بسپارید. یکی از این کارها آماده کردن مدارک و ارائه آن ها می باشد. این که شما دانشجوی بین المللی هستید موجب می شود تا در نحوه ارائه مدارک تان جهت اخذ پذیرش تحصیلی با دانشجویان کانادایی تفاوت داشته باشید. ارائه درست مدارک از مهم ترین چالش های ثبت نام است که بهتر است برای پیشگیری از هرگونه مشکلی این امر را به متخصصین هولدینگ پارس پندار نهاد بسپارید.

آیا از پس هزینه های زندگی و تحصیل در کالجITD  بر می آیید؟

متاسفانه هزینه تحصیل و زندگی و مکانی برای سکونت، دغدغه اصلی 90 درصد از دانشجویانی است که برای ادامه تحصیل وارد کانادا می شوند. اما اگر شما قصد ادامه تحصیل در کالج ITD را دارید تمام این تفکرات و دغدغه ها را کنار بگذارید. شما به عنوان دانشجوی این کالج می توانید گزینه های متعددی جهت اقامت و محل سکونت خود داشته باشند.

از آن جایی که کالج ITD در شهر ونکوور قرار دارد و این شهر نیز یکی از بزرگ ترین شهرهای دانشجویی در کاناداست، دانشجویان می توانند با کمک نمایندگان این کالج به راحتی خانه های ارزان قیمت پیدا کنند و یا حتی منزلی را به صورت اشتراکی با دانشجویان دیگر اجاره نمایند. همچنین شما مجاز هستید که برای مدتی در اقامتگاه ها و خوابگاه های این کالج سکونت داشته باشید. درباره تامین هزینه های زندگی و تحصیل نیز نگرانی نداشته باشید، چرا که شما می توانید به راحتی در یکی از مشاغل پاره وقت و دانشجویی شهر ونکوور به فعالیت بپردازید و هزینه های زندگی خود را تامین کنید.


کد N2268077

وبگردی