آفتاب
مسئول اعزام حج تمتع هلال احمر تشریح کرد

نحوه صدور روادید الکترونیکی برای کادر درمانی حج ۹۸

نحوه صدور روادید الکترونیکی برای کادر درمانی حج ۹۸

مسئول اعزام حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برنامه ریزی و پیش بینی بازگشت کادر درمانی و پزشکی به صورت پلکانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قیدانی درباره نحوه صدور روادید الکترونیکی و خدمات صورت گرفته برای کادر پزشکی و درمانی مرکز پزشکی حج تمتع گفت: از سال ۹۶ عربستان سعودی روادید حجاج حج تمتع را به صورت الکترونیکی صادر می کند و دیگر نیازی به ارسال گذرنامه به سفارتخانه های عربستان در کشورها نیست.

وی با اشاره به تهیه اخذ روادید و بلیط هواپیمایی برای۵۶۰ نفر کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت در حج تمتع ۹۸ گفت: برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای صدور روادید کادر درمانی و حضور این نیروها از سراسر کشور در بیمارستان و درمانگاههای مدینه و مکه بصورت پلکانی با توجه به ورود زائران به سرزمین وحی صادر شد.

مسئول اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: برنامه ریزی برای بازگشت کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از مدینه منوره و مکه مکرمه انجام گرفته است.  
وی با اشاره به وضعیت پروازهای بازگشت حجاج بیت الله الحرام افزود: در همین راستا برنامه ریزی برای بازگشت کادر درمانی از مکه و مدینه به مقصد استان های مختلف کشورمان به ترتیب خروج حجاج ایرانی انجام می شود.  

قیدانی اظهار کرد: بیمارستان و درمانگاههای مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تا بازگشت آخرین حجاج ایرانی به ارائه خدمات درمانی ادامه خواهند داد.  
مسئول اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: کلیه برنامه ریزی و هماهنگی برای تهیه اخذ ویزا و بلیط هواپیمایی و اطلاع رسانی و هماهنگی با کادر درمانی با همکاری واحد دبیرخانه انجام می شود.
کد N2229461

وبگردی