آفتاب

زمان گران‌قیمت تور کربلا در بهار 1403 که نباید برای سفرتان انتخاب کنید!



قیمت تور کربلا در طول سال و به خصوص فصل بهار دچار تغییرات عجیب و غریب می‌شود. به طوری که ممکن است در طول یک هفته هزینه‌ی رزرو پکیج‌های این مقصد دو برابر یا نصف گردد. چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید.

5 زمان گران‌قیمت تور کربلا در بهار 1403 که نباید برای سفرتان انتخاب کنید!

قیمت تور کربلا در طول سال و به خصوص فصل بهار دچار تغییرات عجیب و غریب می‌شود. به طوری که ممکن است در طول یک هفته هزینه‌ی رزرو پکیج‌های این مقصد دو برابر یا نصف گردد. البته این اتفاق بیشتر از همه در طول فروردین رخ می‌دهد؛ زیرا ایام تعطیلات نوروز و عید فطر در این ماه قرار گرفته است. پس تعداد مسافران در دو روز پشت سرهم دچار نوسانات زیادی شده و به طبع هم باعث تغییر قیمت تور کربلا هوایی می‌شود. اما نوسان قیمت پکیج‌های مسافرتی به مقصد شهر امام حسین (ع) در بهار 1403 مختص نوروز و عید فطر نیست. بلکه هزینه‌ها در سایر ایام این ماه نیز دستخوش تغییرات می‌شود.

رزرو تور کربلا قیمت مناسب در لحظه آخر

5 مورد از ایام گران برای رزرو تور کربلا در بهار

هرچند که مناسبت‌های مختلف مذهبی تاثیر به سزایی روی قیمت تورهای کربلا می‌گذارد. اما در اصل هزینه‌ی رزرو این تور در ایام تعطیل بهار 1403 دچار تغییرات اساسی می‌شود. به طوری که ممکن است خرج و مخارج سفرتان به این شهر حداقل 20 الی 30 درصد افزایش می‌یابد؛ زیرا به نظر می‌رسد که این ایام بهترین زمان برای سفر زائران کربلا به این شهر باشد.

  1. تعطیلات نیمه اردیبهشت؛ دو روز تعطیلی با یک مرخصی

شهادت امام صادق (ع) در روز 15 اردیبهشت قرار دارد. دو روز قبل از شهادت امام صادق (ع)، پنجشنبه و جمعه است و به همین دلیل هم این ایام، زمان ایده‌آلی برای سفر به کربلا محسوب می‌شود. بسیاری از مسافران، حتی کارمندان، برای سفر 3 روزه این پکیج مسافرتی را رزرو می‌کنند. در واقع، کارمندان هم با استفاده از یک روز مرخصی می‌توانند به سادگی در این ایام به کربلا سفر کنند. به طبع با افزایش تعداد مسافران کربلا در تعطیلات اردیبهشت، قیمت تور نیز افزایش می‌یابد و نیمه‌ی اردیبهشت یکی از زمان‌های گران برای سفر به کربلا به حساب می‌آید.

  1. تور کربلا در تعطیلات خرداد؛ زمان ارزان یا گراان؟

تعطیلات نیمه خرداد به راحتی پتانسیل این موضوع را دارد که شما تور یک هفته‌ای کربلا را رزرو کنید. خصوصا اگر شغل آزاد داشته باشید. به همین دلیل هم قیمت تور کربلا در این ایام بسیار گران است. البته ممکن است به دلیل امتحانات محصلان در این ماه کمی از تعداد تقاضای سفر کاسته شده و هزینه‌ی رزرو تور نیز پایین بیاید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که این ایام را برای سفر یک هفته‌ای خود به کربلا انتخاب می‌کنید، با اقامت در هتل‌های «درجه 1 ب» هزینه‌های خود را کنترل کنید.

  1. برای رزرو تور در عید قربان بایستی دست به جیب شوید!

به طبع، باتوجه‌به اینکه مسافران قصد سفر به کربلا در عید قربان را دارند، هزینه‌های سفر به کربلا در این زمان بالاست. هرچند که قیمت این تور تنها یک روز قبل از عید قربان، آن هم به دلیل افزایش هزینه پروازها احتمالا بالا می‌رود. اما شما می‌توانید این تور را با قیمت مناسبی در این ایام رزرو نمایید.

بهار؛ بهترین زمان سفر به کربلا

قیمت تور کربلا در این مناسبت‌ها بی‌تغییر است!

مناسبت‌های دیگری مانند ولادت امام رضا (ع) و ولادت حضرت معصومه (س) نیز در بهار وجود دارد. اما چون این روزها در بهار تعطیل نیستند، قیمت تور کربلا نیز در این ایام تغییر نمی‌کند.

تاخیر در رزرو تور، هزینه‌‌های سفرتان را افزایش می‌دهد

در صورتی که رزرو تور کربلا در این ایام ذکر شده به تعویق بیاندازید، هزینه‌های سفرتان به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد. دلیل آن هم زیاد بودن میزان تقصاضا برای سفر به این شهر در تطعیلات بهار است. پس اگر قصد کنترل هزینه‌های سفرتان را دارید، باید پکیج مسافرتی مدنظرتان را حداقل از یک تا دو هفته قبل از حرکت هواپیما رزرو کرده باشید. در غیر این صورت امکان افزایش هزینه‌ی رزرو تور یا حتی تکمیل ظرفیت آن وجود دارد.

رزرو تور در تعطیلات به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

در بدو شروع مقاله به این موضوع اشاره کردیم که نباید تور کربلا را در این ایام رزرو کنید. دلیل این موضوع هم قیمت بالای پکیج‌های مسافرتی به مقصد این شهر زیارتی است. اما اگر میزان هزینه برای شما هیچ اهمیتی نداشته و در عوض قصد سفر به این شهر در تعطیلات را دارید، پیشنهاد ما به شما انجام سفر در همین ایام است. هرچند که در صورت انتخاب آژانس مسافرتی معتبر می‌توانید با مشاوره‌ی درست و به موقع هزینه‌های سفرتان را تا حد چشمگیری کاهش دهید. اما از کجا شرکت‌های گردشگری معتبر را پیدا کنیم؟

سفر به کربلا در تعطیلات توصیه نمی شود!

لحظه آخر، مرجعی برای رزرو تور ارازن کربلا

آژانس‌های مسافرتی همکار با سایت لحظه آخر مشاوره‌ی رایگانی را به شما ارائه می‌دهند تا با هزینه‌ی بسیار کمی در ایام تعطیلات بهار 1403 به کربلا سفر کنید. در این سایت امکان رزرو پکیج‌های مسافرتی هوایی و زمینی به صورت نقد و اقساط وجود دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانید با پرداخت نیمی از هزینه‌ی تور در تعطیلات به کربلا سفر کرده و مابقی مبلغ را در چند قسط پرداخت کنید.



وبگردی