آفتاب

والکس برنده‌ی جایزه‌ی بهترین پلتفرم رمزارز کشور شد!



تمامی امکانات پلتفرم والکس در اپلیکیشن این صرافی نیز در دسترس است و بررسی تجربه‌ی کاربران نشان می‌دهد رابط کاربری آسانی نیز دارد.

والکس برنده‌ی جایزه‌ی بهترین پلتفرم رمزارز کشور شد! 

به گزارش رویداد عصر تراکنش، جایزه‌ی پلتفرم منتخب رمزارز ایران را به صرافی والکس داد. والکس از پیشروترین صرافی‌های ایرانی‌ست که برخی ابزارها از جمله بات معامله‌گر را برای اولین بار به کاربران ایرانی ارائه داده‌است.

تمامی امکانات پلتفرم والکس در اپلیکیشن این صرافی نیز در دسترس است و بررسی تجربه‌ی کاربران نشان می‌دهد رابط کاربری آسانی نیز دارد. این دو ویژگی باعث افزایش محبوبیت این اپلیکیشن در بین کاربران شده تا جایی که توانسته جایزه‌ی اپ منتخب را نیز دریافت کند.

صرافی والکس از سال ۱۳۹۶ توسط تیمی قوی از جمله محمد آنالویی، بردیا احمدنیا و امین امینی راه‌اندازی شد و اکنون با تیمی بزرگ فعالیت خود را ادامه می‌دهد. حجم تراکنش‌ها، کوین‌ها و تعداد کاربران نشان می‌دهد، والکس از بزرگان این صنعت در ایران است.

 صرافی والکس

والکس با استراتژی‌های مناسب و مسیر با ثبات خود توانسته به نقطه‌ای امن برای کاربران حوزه‌ی ارز دیجیتال بدل شود. این روند با حضور قائم مقام والکس، احسان مهدی‌زاده تداوم بیشتری یافت. این صرافی همچنین تمرکز زیادی بر روی اپ خود داشته و در طول سال‌های فعالیت خود آن را بهبود بخشیده تا تجربه‌ی کاربری مناسبی را در کنار امنیت برای مخاطبان فراهم کند.

در حال حاضر امکان انجام معامله‌ی تعهدی با نسبت اعتبار ۳X ، دریافت طرح‌های اعتباری سکو، ساخت بات و خرید و فروش آنی در این پلتفرم امکان‌پذیر است.

گالری تصاویر


وبگردی