آفتاب

مجموعه سوماوین تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره



ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن ارائه مطالبی درخصوص پنجره دوجداره و قیمت آن شما را با بهترین تولیدکننده این محصول در کرج آشنا کنیم. همچنین در انتها به ذکر توضیحاتی در باب پروفیل CRP خواهیم پرداخت.

پنجره به عنوان یک رکن بسیار با اهمیت در ساختمان محسوب می شود و باید توجه ویژه ای به نحوه تولید، عرضه و نصب آن صورت بگیرد. به جهت تماس با مجموعه با شماره های 09354318818 و 09128279092 تماس حاصل نمایید.

پنجره دوجداره و اهمیت استفاده آن

شما اگر در یک محیط شلوغ و یا پرجمعیت زندگی می کنید که از طرفی هم نگران امنیت فضای زندگی تان و هم نگران مسائلی از قبیل ورود گرد و خاک و نفوذ آلودگی صوتی به حریم خانه تان هستید ما به شما توصیه می کنیم تا خانه یا همان حریم امنتان را با استفاده از انواع پنجره دوجداره ایمن بیمه کنید.
شهر کرج در سال های اخیر به سبب نزدیکی به استان تهران میزبان بسیاری از افراد برای ادامه زندگی شان بوده است، بطوریکه این منزلگاه از یک شهر عادی بدل به یک کلانشهر گردیده است.
این کلانشهر تحول عجیب و غریبی را از سر گذرانده و اکنون توانسته میزبان بسیاری از مردم با فرهنگ های مختلف، مراکز تجاری بزرگ و صنایع مهم باشد. به همین علت برای پوشش دادن مشکلاتی که در ساختمان های این شهر نوعا به آن ها بر می خوریم لازم است تا از پنجره دوجداره مطمئن و ایمن استفاده کنیم.

مجموعه "سوماوین"

مجموعه "سوماوین" در کرج در قامت یکی از بهترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان پنجره دوجداره در این شهر بزرگ شناخته می شود که براساس نیاز مراجعه کننده و همچنین با شناختی که نسبت به این شهر دارد به تولید پنجره مناسب مشغول گردیده است.
بنا به مسائلی که مطرح کردیم استفاده روزافزون و زیاد از پنجره دوجداره رابطه مستقیمی با شهر مربوطه دارد؛ به عبارت دیگر هرقدر شهرنشینی و جامعه مدنی در یک محیط رونق بیشتری داشته باشد استفاده از ملزومات آن نیز گسترش پیدا می کند.
در واقع یکی از ملزومات زندگی در کرج بهره برداری درست از پنجره دوجداره است. حال ما در بخش های آتی به خصوصیات بارز استفاده از پنجره دوجداره در کرج می پردازیم و به عواملی که قیمت این محصول را تعیین می کنند نیز اشاره می کنیم.

پنجره دوجداره در کرج

اگر پنجره یا پنجره هایی که در محیط خانه یا محل کار شما وجود دارد نمی تواند مانع از هدر رفت گرما و یا حتی سرما شود باید به این حقیقت دست یابید که پنجره مورد استفاده شما چندان از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار نیست و نمی تواند وظایف اصلی اش را به درستی انجام دهد.
 شما برای مقابله با این معضل باید پنجره های دوجداره مناسبی را در محل به جای پنجره های قدیمی به کار ببرید. حال این سوال پیش می آید که مشخصات فنی یک پنجره دوجداره باکیفیت چیست؟ ما در اینخصوص به شما راهنمایی می رسانیم.
پیش تر پنجره ها با استفاده از یک جداره شیشه تولید می شدند، به همین دلیل از کیفیت لازم برخوردار نبود؛ ولی رفته رفته این مسئله با تولید پنجره دوجداره کرج مرتفع گردید.


 
 این محصول به جای یک لایه از دو لایه شیشه در فرایند تولید خویش استفاده کرد و کم کم حضورش را در بازار به اثبات رساند.
در میان جداره های این محصول میزان قابل توجی از گاز آرگون پر شده است، این گاز بدون بو و مزه می تواند میزان هم رفت در محیط میان 2 شیشه را کاهش دهد و به کم کردن رسانایی بین دو لایه شیشه کمک شایان توجهی کند.
پنجره های دوجداره از حیث ظاهر آنچنان تفاوتی با پنجره های قدیمی و همینطور معمولی ندارند ولی دیزاین آنها در مقایسه با محصولات قدیمی و معمولی بسیار پیچیده تر تلقی می شود.
 در حقیقت این میزان از پیچیدگی در نتیجه استفاده از اجزای گوناگون و متفاوت در ساخت پنجره دوجداره حاصل شده است. به دیگر سخن باید اینطور عنوان کرد که مواد استفاده شده در تولید پروفیل درها و پنجره های دوجداره ضامن آن چیزی است که ما از اینگونه محصولات طلب می کنیم.
 یعنی پنجره دوجداره می تواند براساس استانداردهایی که بر روی ان ها اعمال می شود در نهایت به صفر شدن هزینه های مربوط به تلف شدن انرژی منتج گردد و به ما در داشتن یک فضای امن و راحت یاری برساند.
 ما در ادامه بحث خود به انواع پنجره های دوجداره و یراق آلات آن ها خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره آلومینیومی

در و پنجره دوجداره تولید شده از آلومینیومی می تواند به شما در مقوله مقاومت و همچنین استحکام کمک کنند. این پنجره ها از وزن زیادی بهره مند نیستند و در دو مدل خام و دارای روکش به کاربران خویش ارائه می شوند. در یک دسته بندی دیگر پنجره دوجداره در قالب دو نوع ترمال و نرمال بریک ارائه می گردند؛ پنجره های نرمال از میلگرد تولید شده اند و پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک نیز از پلی آمید به عنوان یکی از ارکان اصلی در تولید خویش سود می برند. در تولید پنجره آلومینیومی نرمال باید این نکته را به یاد داشته باشیم که مقیاس شیشه نصب شده بسیار اهمیت دارد؛ به این خاطر که با بالا رفتن وزن و همچنین اندازه، فشار بر چارچوب نیز گسترش پیدا می کند و موجبات بروز آسیب را فراهم می آورد.

پنجره دوجداره UPVC

این مدل از پنجره دوجداره عموما سفید رنگ هستند و به شکل خام در محیط نصب و اجرا می شوند. ولی مدل روکش دار و رنگ شده آن ها نیز در بازار وجود دارد و شما می توانید در کاربری های گوناگون از آن ها سود ببرید. بهای تمام شده پنجره یو پی وی سی در کرج از مدل آلومینیومی پایین تر است و همین مسئله تولیدکننده مربوطه را با تقاضای بیشتری از طرف خریداران رو به رو کرده است.



پروفیل CRP؛ یک پیشنهاد ویژه

پروفیل سی آر پی یک مدل پلاستیک محسوب می شود که به واسطه ماده ای به اسم کامپوزیت تقویت گردیده است. از دیگر متریال موجود در پروفیل CRP می توان به فایبرگلس فشرده شده اشاره داشت.
سطح مقطع این محصول را در اشکال گوناگونی تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. به سبب همین گوناگونی است که از پروفیل سی آر پی در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. ما در پنجره سوماوین در کرج نیز حساب ویژه ای بر روی پروفیل crp باز کرده ایم. پروفیل های یو پی وی سی غالبا به دلیل انعطافی که دارند مشکلات بیشتری نظیر تغییر شکل و دفرمه شدن را تجربه می کنند و در نهایت کارایی و عملکرد خود را در طول زمان از دست می دهند.
ما نیز برای ممانعت از بروز چنین مسئله ای از پروفیل سی آر پی استفاده می کنیم که جایگزین بسیار مناسبی برای گالوانیزه محسوب می شوند.
 پس در حال حاضر به منظور تقویت پروفیل UPVC بهترین راه استفاده از سی آر پی است. در یک جمله می توان اینطور عنوان کرد که CRP یک نوع پلاستیک باکیفیت و مرغوب است که مقاومت و استحکامش در مقایسه با گالوانیزه به مراتب در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.



 پنجره سوماوین در کرج با استفاده از پروفیل سی آر پی مسئله رایج زنگ زدگی و همینطور پوسیدگی در پنجره های دوجداره را رفع می کند و خاصیت انعطاف ناپذیری اش را نیز از دست نمی دهد. این محصول اشتعال پذیر نیست و در مقایسه با گالوانیزه از عایق بهتری نیز برخوردار است.

محاسن برخورداری از سی آر پی

•    برخورداری از پروفیل crp در مقایسه با مدل آهنی و فلزی دارای محاسن ویژه ای است که ما در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:
•    شما با استفاده از این محصول هزینه های جاری خود را کاهش می دهید
•    وزن موجود در پروفیل های crp در مقایسه با پروفیل های آهنی کمتر است و همین مسئله نصب آن را توجه پذیر جلوه می دهد
•    این پروفیل ها هیچ نیازی به رنگ امیزی ندارند
•    تولیدکنندگان به آسانی قادر خواهند بود تا پروفیل های سی آر پی پنجره را به اشکال هندسی گوناگون دربیاورند
•    مسئله عایق بندی نیز در این میان از اهمیت ویژه ای بهره مند گردیده است؛ به گونه ای که عایق بندی پر.فیل سی آر پی در مقایسه با دیگر فریم ها بیشتر است
•    در اجزای گوناگون این محصول انقباض و همینطور انبساط از ضریب برابری برخوردارند

مزایای برخورداری از پنجره دوجداره در کرج

اولین مزیت استفاده از پنجره دوجداره در کرج یا دیگر کلانشهرها، کاهش در مصرف انرژی است.
 باتوجه به اینکه هزینه مصرف انرژی های تجدیدناپذیر روز به روز در حال افزایش است ما باید بتوانیم از هر امکانی برای صرفه جویی در این امر بهره ببریم.
یکی از کارهایی که می توان در اینخصوص انجام داد استفاده از پنجره های دوجداره سوماوین در کلانشهری به اسم کرج است. شما با برخورداری از این محصول در فصول گرم و به ویژه سرد سال می توانید قبوض آب و گاز خود را مدیریت کنید و مانع از بالارفتن هزینه ها شوید.
 در ادامه نیز می توان به کم شدن صدای ورودی به خانه یا محل کار اشاره داشت. استفاده از پنجره دوجداره سوماوین در کرج که به عنوان یک شهر شلوغ تلقی می شود نفوذ سر و صدای محیط به داخل را تا حدود شصت درصد با کاهش مواجه می کند.
 در واقع پنجره های دوجداره به علت استفاده از دو لایه شیشه و همینطور مدل پروفیل مانع از آن می شوند که صدای کرکننده محیط بیرون به درون خانه منتقل شوند.
 همچنین در مقابل شرایط جوی مختلف، این پنجره ها با استحکام بی نظیری که از خود نشان می دهند خیلی از معایب و نواقص پنجره های معمولی را مرتفع می نمایند.


 
برای نمونه می توان گفت: شیشه های دوجداره مقاومت خود را در مقابل ضربه نشان داده اند، در حقیقت اهمیت چنین مسئله ای هنگامی خویش را نشان می دهد که زلزله ای می آید و یا سیلی در می گیرد.
 در این شرایط ما می توانیم تا حدود زیادی نسبت به مقاومت پنجره مان اطمینان حاصل کنیم. در ادامه نیز می توان اینطور بیان کرد که پنجره های دوجداره، دما را به علت استفاده از متریال رطوبت گیر در شکاف میان جداره های شیشه به خود جذب نمی کنند و مانع از به وجود آمدن بخار بر روی سطح بیرونی شیشه می شوند.
همین اتفاق موجب می شود تا ما نسبت به بیرون دید بسیار بهتری را تجربه کنیم.

قیمت پنجره دوجداره در کرج

ما برای تعیین قیمت پنجره دوجداره در کرج و دیگر شهرهای کشور به فاکتورهای گوناگون و متنوعی اشاره می کنیم. معیارهای متنوعی در این زمینه نقش ایفا می کنند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

قاب یا همان فریم پنجره

فریم پنجره به عنوان یکی از ارکان اصلی این محصول قلمداد می شود.
 فریم های به کار رفته در پنجره های دوجداره عموما از جنس آهن، یو پی وی سی، آلومینیوم، چوب و.. هستند که جداره ها بر روی آن ها قرار می گیرند. هر کدام از این جنس ها شرایط و همینطور قیمت خاص خود را طلب می کنند.

برند پروفیل پنجره

ما می دانیم که شرکت های ریز و درشتی در این بازار به تولید پروفیل های پنجره دوجداره همت گمارده اند و این کار را انجام می دهند ولی اگر می خواهیم محصول انتخابی ما از کیفیت خوبی بهره مند شود باید از برند معتبری در این زمینه استفاده کنیم؛ به عنوان نمونه ما در مجموعه سوماوین کرج از پروفیل آکپا سود می بریم، زیرا امتحان خود را در زمینه کیفی پس داده است و قیمت مناسبی هم دارد.

بازشو و قیمت پنجره دوجداره

یکی دیگر از عواملی که در رابطه با تعیین قیمت پنجره دوجداره اهمیت دارد تعداد بازشو، یک طرفه بودن یا حتی دو طرفه بودن آن، اندازه بازشو، جنس یراق آلات به کار گرفته شده و در نهایت بازشوی کشویی است.
مسائل دیگری از قبیل اندازه پنجره، سلیقه مصرف کننده و حتی رنگ بندی محصول نیز در تعیین قیمت پنجره های دوجداره در کرج اثرگذار است اما ما در مجموعه سوماوین از تمام تلاشمان بهره می گیریم تا پنجره های باکیفیت خودمان را با قیمت منصفانه ای به دست شما برسانیم.


گالری تصاویر


وبگردی