آفتاب

نرده راه پله زیبایی در کنار امنیت



طرح ها و مدل های مختلف نرده راه پله که در حفاظ سازه تولید می شود سبب می شود تا شما با هر سبک و سلیقه ای و همچنین هر بودجه ای که دارید قادر به خرید از سایت حفاظ سازه باشید.

در صورتی که قصد خرید نرده راه پله شیک و در عین مستحکم و باکیفیت دارید،باید کمی حوصله به خرج دهید تا بهترین نرده راه پله را برای خود انتخاب کنید. نرده راه پله در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود که هر یک زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. برای اینکه شما نرده راه پله خاص و لاکچری و در عین حال زیبایی داشته باشید، کافیست تصاویر نرده پله مدور یا پیچ یا نرده راه پله ساده و فرفورژه در حفاظ سازه را مشاهده کنید.
نرده راه پله گرد دوبلکس از قدیم الایام کارکردی جز حفاظت نداشته است با وجود نرده پله تعادل افراد در هنگام بالا و پایین رفتن حفظ می شود و دیگر هیچ خطری برای سقوط افراد نمی باشد. زیرا با دست گرفتن نرده می توان تعادل را برقرار کرد. اما امروزه نرده راه پله نه تنها برای ایمنی و محافظت از افراد ساخته شده است بلکه وجود این حفاظ نرده پله می تواند نقش دکوری را داشته باشد. در صورتی که نرده حفاظ پله از طرح های شیک و به روز انتخاب شود شما می توانید دکور خانه  خود را بیش از پیش زیبا تر کنید.
در خانه های دوبلکس و یا سوبلکس اولین عنصری که به چشم می خورد طرح نرده راه پله است. برای اینکه بتوانید با اولین نگاه مخاطب خود را محسور کنید بهتر است از نرده حفاظ راه پله مدور یا پیچ و یا همان نرده راه پله گرد استفاده کنید.
طرح ها و مدل های مختلف نرده راه پله که در حفاظ سازه تولید می شود سبب می شود تا شما با هر سبک و سلیقه ای و همچنین هر بودجه ای که دارید قادر به خرید از سایت حفاظ سازه باشید.
نرده راه پله فرفورژه یا نرده راه پله فلزی مدور یا دایره و همچنین نرده راه پله کلاسیک و یا ساده از انواع نرده حفاظ هایی است که در حفاظ سازه ساخته می شود. براساس جنس و متریال به کار رفته در ساخت نرده حفاظ راه پله قیمت ها متغیر می باشد. اما این نکته را مد نظر داشته باشید که نرده راه پله که در حفاظ ساخته تولید می شود از بهترین متریال و با کیفیت ترین مواد تولید و ساخت می شود. همچنین این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده که این امر سبب می شود تا نرخ واحد هزینه ساخت نرده راه پله معین باشد.
برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان کافیست با شماره تلفن 09123469705 تماس بگیرید.
 
نرده راه پله

حفاظ پنجره نبردی با سارقین در پیش دارد

کارکرد نرده حفاظ پنجره این است که خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. زیرا یکی از راه های ورود افراد به منزل شما از طریق پنجره های بدون حفاظ است.در  صورتی که خانه شما در طبقات پایین است و یا اگر منزل مسکونی یا ویلایی دارید باید بتوانید نرده حفاظ پنجره مناسب و مستحکمی را برای خود اختیار کنید. زیرا سارقین به راحتی می توانند از طریقه این نرده حفاظ پنجره وارد خانه شما شده و اموالتان را به سرقت ببرند. نکته ای که باید در هنگام تهیه نرده حفاظ پنجره لحاظ کنید این است که چند میلگرد که در کنار هم جوش داده شده اند و تیغه ها در کنار هم قرار گرفته اند نمی تواند ایمنی خانه شما را حفظ کند. برای داشتن نرده حفاظ پنجره مستحکم که جنبه های امنیتی خانه را رعایت کرده و همچنین تمامی استاندرادهای لازم را در ساخت حفاظ در نظر گرفته است نکته مهمی است که نباید از ان غافل شد. در شرکت حفاظ سازه که تکنسین و کارشناسان ما با رعایت جنبه های ایمنی، استاندرادهای ساخت نرده حافظ پنجره را کاملا لحاظ کرده و برای هر طرح نرده حفاظ پنجره که تولید می کنند ، این استاندرادها را در نظر می گیرند تا در نهایت محصول مورد نظر بهترین کیفیت و بهترین ایمنی را داشته باشد.
برای مثال باید فاصله تیغه ها بین نرده حفاظ پنجره ها استاندارد باشد در صورتی که سارقین نتوانند به راحتی سر خود را وارد این تیغه ها کنند. در غیر این صورت نرده حفاظ پنجره کارایی ندارد.
نکته دیگر که باید مد نظر داشته باشید کیفیت ساخت نرده حفاظ است. حفاظ پنجره باید از متریال مرغوب و با کیفیتی ساخته شده باشد تا در برابر خم شدن و برش خوردن مقاومت داشته باشد. شما با وجود نرده حفاظ که در شرکت حفاظ سازه ساخته می شود و  کیفیت مناسب و مرغوبی دارد، دیگر نگران نباشید زیرا هیچ سارقی نمی تواند از ان عبور کند.
زیبایی و همچنین طرح نرده حفاظ پنجره نیز امر مهمی است. در صورتی که به دنبال یکی از طرح های خاص نرده حفاظ پنجره هستید بهتر است محصولات حفاظ سازه را مشاهده کنید . نرده حفاظ پنجره فرفورژه یا نرده حفاظ پنجره متحرک یا دوجداره و همچنین نرده حفاظ استیل یا اهنی کلاسیک و ساده انواع نرده پنجره ها هستند که در حفاظ سازه تولید می شود.
 نرده راه پله

درب آکاردئونی تلفیقی از امنیت و زیبایی

درب آکاردئونی که به نام حفاظ ضد سرقت درب ساختمان یا حفاظ اکاردئون نیز شهرت دارد، توانسته است جایگاه ویژه فروش را از لحاظ جنبه ی امنیتی برای خود کند. وجود حفاظ درب آکاردئونی سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شوند و اموال شما را به سرقت ببرند. زیرا تراکم و نحوه ساخت نرده درب اکاردئونی به گونه ای است که به سارقین هیچ راهی برای عبور باز نمی گذارد.
درب آکاردئونی طرح خود را از ساز زیبای اکاردئون بهره گرفته است. به همین دلیل این محافظ مانند ساز، که کشویی باز و بسته می شود، فضای کمی را اشغال کرده و در نتیجه می تواند برای هر ساختمانی مفید واقع شود. انواع درب آکاردئونی در طرح های درب آکاردئونی دوگل یا دولوزی و سه گل یا سه لوزی و همچنین درب آکاردئون شکلات پیچ یا ایتالیایی و همچنین درب آکاردئون چهار گل یا پنج گل و یا تمام گل است که هر یک از این طرح های درب آکاردئونی را می توانید برحسب سلیقه و یا بودجه خود انتخاب کنید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09123469705 شرک حفاظ سازه تماس بگیرید.
 نرده راه پله




وبگردی