آفتاب

درگیری لفظی زلاتان و لوکاکو در بازی دیشب



در دیدار دیشب اینترمیلان و میلان در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، درگیری دو هم تیمی سابق در منچستریونایتد خبرساز شد

به گزارش "خبر گزاری آفتاب"، در اواخر نیمه اول از بازی اینترمیلان و میلان در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، ابراهیموویچ و لوکاکو که سابقه بازی در کنار یکدیگر در منچستر یونایتد را نیز دارند، با یکدیگر درگیر شدند و جنجال لفظی بین دو بازیکن بالا گرفت.

 

گفته می شود لوکاکو به زلاتان گفته "بعد از بازی می بینمت" و زلاتان با خنده پاسخ داده که "پس برو به مادرت زنگ بزن." لوکاکو از کوره در رفته و در ادامه زلاتان به او گفته: "الاغ فسقلی برو پیش مامانت و به چرت و پرتای ووودووو ووودووو و جادو و جمبلت برس" و دو هم تیمی سابق با یکدیگر درگیر شدند به طوری که دیگر بازیکنان مجبور شدند این دو را از هم جدا کنند.

 

توتومرکاتو در گزارشی عنوان کرده که لوکاکو در جواب توهین به زلاتان گفته: "راجع به مادر من حرف می زنی؟" و در ادامه زبان به توهین های زشت خانوادگی گشوده است.

 

هر دو بازیکن پس از این برخورد کارت زرد گرفتند و زلاتان در نیمه دوم با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

 

البته  زلاتان توهین نژادی به لوکاکو را رد کرده و اشاره کرده که طعنه راجع به جادوگری به ماجرای این بازیکن در اورتون باز می گردد.

 

طعنه زلاتان به لوکاکو راجع به جادوگری به ماجرایی باز می گردد که یکی از مدیران و سهامداران تیم اورتون، فرهاد مشیری، بازگو کرده است. مشیری گفته که در سال 2018 لوکاکو پیشنهاد تمدید قرارداد با اورتون را به خاطر توصیه جادوگرش رد کرده بود.

 

ماجرا از این قرار بود که اورتون قراردادی بهتر از چلسی به لوکاکو پیشنهاد کرد و لوکاکو و ایجنتش نیز در جلسه ای برای امضای قرارداد حاضر شدند. همه چیز خوب پیش می رفت تا وقتی که لوکاکو به مادرش زنگ زد. سپس او گفت که به سفری زیارتی در آفریقا یا همان دور و برها رفته و با جادوگری دیدار کرده و به او گفته اند که لوکاکو باید به چلسی برود.





وبگردی