آفتاب

ایران ۲ - یک امارات؛ صعود ایران با ۹ امتیاز



تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی موفق به شکست امارات شد.

تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی خود از ساعت ۱۸:۳۰ با مصاف امارات رفت و در پایان موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک شد.

مهدی طارمی زننده هر ۲ گل ایران بود و بحیی الغسانی هم برای امارات در این بازی گل زد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

ترکیب امارات: خالد عیسی، زاید سلطان، خالد الظنحانی، خالد الهاشمی، بدر ناصر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی، عبدالله رمضان، ماجد راشد، علی صالح و یحیی الغسانی

داور: تانتاشف ایلگیز از ازبکستان

دقیقه ۱۸: ارسال توپ از نقطه کرنر با ضربه سر سردار آزمون همراه شد که توپ مهاجم ایران از بالای دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: پاس عمقی به مهدی طارمی رسید و مهاجم تیم ملی توپ را از بالای سر دروازه‌بان امارات به سمت دروازه فرستاد ولی در لحظه آخر مدافعان امارات توپ را دفع کردند.

دقیقه ۲۶:همکاری سردار آزمون و مهدی طارمی یکبار دیگر در خط حمله تیم ملی جواب داد و آزمون با پاسی زیبا توپ را از بالای سر مدافع امارات به طارمی رساند تا این بازیکن قفل دروازه امارات را باز کند و اولین گلش را در این تورنمنت به ثمر برساند.

دقیقه ۳۳: ارسال توپ از احسان حاج‌صفی با ضربه سر علی قلی‌زاده تبدیل به گل دوم ایران شد اما در بازبینی صحنه با VAR مشخص شد که قلی‌زاده در لحظه ارسال توپ در منقطه آفساید بوده است.

دقیقه ۴۵: در ادامه مصدومیت‌های سریالی بازیکنان ایران، صادق محرمی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید جای خود را به رامین رضاییان داد.

دقیقه ۵۱: شوت روی پای آزمون از کنار دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: شوت حارب عبدالله به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد و بعد از بازبینی تصاویر از سوی داور و VAR به سود امارات پنالتی گرفته شد.

دقیقه ۶۴: یحیی الغسانی پشت توپ ایستاد که ضربه او را علیرضا بیرانوند گرفت تا کار همچنان به سود ایران پیش برود.

دقیقه ۶۵: یورش بازیکنان ایرانی به سمت دروازه امارات باعث شد مدافع این تیم در دادن پاس اشتباه کند و سردار آزمون با توپ‌ربایی آن را به طارمی رساند تا مهاجم ایران برای دومین بار دروازه امارات را باز کند.

دقیقه ۶۷: پاس عمقی به آزمون رسید و این بازیکن دروازه امارات را باز کرد اما کمک داور پرچمش را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۸۱: توپ دیگری به محوطه جریمه امارات ارسال شد که ابتدا ضربه چکشی علیرضا جهانبخش به تیر دروازه خورد و در ادامه محمد محبی دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد. داور یکبار دیگر برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و در تصاویر تلویزیونی مشخص شد محبی پیش از گل روی یکی از بازیکنان امارات خطا کرده و به همین دلیل گل مردود شد.

دقیقه ۸۵: آزمون در موقعیت دیگری در تک به تک با دروازه‌بان امارات قرار گرفت و ضربه‌اش به بیرون رفت. ضمن اینکه آفساید او نیز گرفته شد.

دقیقه ۳+۹۰: شوت فابیو لیما را علیرضا بیرانوند گرفت.

دقیقه ۳+۹۰: در یک رفت و برگشت توپ به یحیی الغسانی رسید و این بازیکن که ضربه پنالتی‌اش را از دست داده بود موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.




وبگردی