آفتاب

کشف مهمات انتحاری و ضربه به تیم تروریستی جیش الظلم در شهرستان راسک



روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: گروهی از عناصر و اشرار تروریست وابسته به جیش الظلم در پی اشراف اطلاعاتی در روستای "کستک" شهرستان راسک شناسایی شدند و در حمله رزمندگان قرارگاه قدس یکی از تروریست‌ها به هلاکت رسید.

عناصر این گروه که به دنبال اجرای اقدامات تروریستی بودند، روز چهارشنبه با اشراف کامل اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه جنوب شرق در محدوده سد پیشین هدف قرار گرفتند.

بر اساس اعلام قرارگاه قدس، یکی از عناصر این گروه کاملا مجهز وابسته به «جیش الظلم» در حمله نیروهای مرزبانی به هلاکت رسید و سایر اعضای آن متواری شدند که بلافاصله توسط نیروهای سپاه و مرزبانی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفتند و اقدام برای انهدام کامل این گروه در حال انجام است.

مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از گروه مذکور کشف و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه، خنثی شد.

گروهک تروریستی جیش الظلم در پرونده ننگین خود، اقدام علیه نیروهای حافظ امنیت و مردم بیگناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال ۸۸ در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد، از آن جمله است.

همچنین اقدام انتحاری علیه نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی(ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش، انفجار تاسوعای چابهار در سال ۸۹ که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم سنی و شیعه استان شده است، از دیگر اقدامات ننگین این گروهک می باشد.




وبگردی