آفتاب

معاون بازرگانی رویداد ایران‌اگزیسکو:

تسهیل تجارت بین‌الملل در نمایشگاه و کنفرانس ایران‌اگزیسکو



معاون بازرگانی رویداد ایران‌اگزیسکو مهمترین فرصت برگزاری رویداد ایران اگزیسکو را اشتغال‌زایی و توسعه تجارت بین‌الملل و مراوده تجاری کشور با کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای دانست.

دکتر مهدی زینالی در گفت و گو با آفتاب درباره شرکت‌ها و نهادها و مراکزی که با دبیرخانه این رویداد همکاری دارند گفت: در حال حاضر بانک ملت شرکت فلات قاره ایران وشرکت زیتل (از شرکت‌های مهم ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در کشور) از جمله شرکت‌هایی هستند که همکاری و حمایت خود را از برگزاری در این دوره اعلام کرده‌اند

زینالی افزود: هدف و رسالت و ماموریت اصلی ما گسترش تعاملات اقتصادی و تمرکز بر کسب ارتباطات تجاری به منظور توسعه صادرات پایدار و واردات و صادرات کالای ایرانی و تامین مواد اولیه با کشورهای همسو است.

معاون بازرگانی رویداد ایران‌اگزیسکو در توضیح اهمیت برگزاری نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی ایران اگزیسکو در تسریع مسیرهای تجاری واقتصادی، گفت: تاکنون کشورهای قابل‌توجهی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند؛ این کشورها می‌توانند در این رویداد ظرفیت‌های متعدد تولیدی، تجاری و اقتصادی خود را مطرح کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه موثرتر این رویداد در حال انجام است و امید که این رویداد بتواند کمکی در جهت توسعه و تعمق روابط تجاری کشورها باشد.
شایان ذکراست نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌اگزیسکو با هدف توسعه و شناخت فرصت‌های تجاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در پاییز ۱۴۰۱در تهرانَ برگزار می‌شود.




وبگردی