آفتاب

ویژه برنامه های رادیو ایران به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام)



بیست و پنجم رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) است، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه های مختلفی را تقدیم می کند.

«باغ ارغوان» با پخش مداحی به تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا در 7 و 8 اسفند ماه ساعت 15:00 تقدیم علاقه مندان می شود.
«خانه دوست اینجاست»  با موضوع   شاخصه ها و ویژگی های  اجابت دعا 7 و 8 اسفند ماه، براساس حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود.
«زندانی عشق» ویژه برنامه دیگری است  در خصوص شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) است که 7 اسفند ساعت 20:00 پخش می شود.
«سرچشمه» با موضوع خوش اخلاقی و دوری از خود پسندی 7 و 8 اسفند به تهیه کنندگی زینب برومند و با اجرای حسن همایی ساعت 21:45 پخش می شود.

«دور عاشقان» شنبه 7 اسفند با موضوع فرو خوردن خشم که یکی از ویژگی های امام موسی کاظم (ع) است با حضور حجت الاسلام مهدی حائری زاده بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.
«حرفی از نام تو» با موضوع سخنی از امام موسی کاظم(ع) در زمینه خودشناسی با حضور حجت الاسلام علی رضا سعیدیان در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) یکشنبه 8 اسفند ساعت 10:00 پخش می شود
«به افق نور» با حضور حجت الاسلام آتشکار و حجت الاسلام محمدحسین زارعی از فرهنگ توسل می گوید.
«به افق نور» به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و با اجرای حمید رضا رضایی یکشنبه 8 اسفند ساعت 11:40 از رادیو ایران پخش می شود.

علیرضانیاکان




وبگردی