آفتاب

آیت الله رئیسی: مشکل فرودگاه قم در کوتاه مدت حل خواهد شد



رییس جمهور با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام استان قم بیان کرد: برخی از پروژه های نیمه کاره در مقابل چشم مردم است، فرودگاه و سایر پروژه های نیمه تمام باید به سامان برسد، برنامه ای در نظر گرفتیم تا در زمان کوتاهی مشکل فرودگاه قم به به نتیجه برسد.

ایرنا: آیت الله سیدابراهیم رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان مقدس قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، افزود: حضور در حرم مطهر برای بنده توفیقی است.

رییس جمهور همچنین با اشاره به برنامه های دولت برای افزایش ظرفیت مسکن در استان قم، اظهار داشت: در این رابطه نیز برتامه ای جهت حل مشکل مسکن در نظر داریم.

وی موقعیت مواصلاتی قم را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است و از این نظر دارای جایگاه ویژه ای است. ظرفیت بالای صنایع، معادن در کنار نیروی انسانی کارآمد و جوانان آماده کار از بسترهای دیگر این استان است.

رییس جمهور گفت: باید توجه خاصی توسط دولت در باره قم انجام بگیرد، مسائل قم به صورت خاص با همراهی مدیران و علمای حوزه علمیه قم در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: قم شهر جهاد و اجتهاد، بصیرت و بصیرت آفرینی است، امروز(۹ دی ماه) روز بصیرت و میثاق با ولایت است و قم حقیقتا نماد بصیرت است و حوزه علمیه قم، طلاب و جوانان قم نشان دادند که در طول تاریخ انقلاب و قبل از آن همواره در مبارزه با ستم و ظلم و حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی پیشتاز بودند.

رییسی بیان کرد: امیدواریم در این سفر به برکت حضرت معصومه(س) و اخلاص مردم قم، مشکلات و مباحث شهر مقدس قم که بعنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و نشر معارف دینی مورد توجه همگان است برطرف شود.

وی تصریح کرد: در قم مشکلاتی وجود دارد که مردم را رنج می دهد و باید این مشکلات را برطرف کرد، قبل از سفر امروز تیمی از طرف ریاست جمهوری به همراه مسوولان استانی مشکلات و معضلات استان را احصا کرده اند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم دقایقی پیش وارد قم شد.




وبگردی