آفتاب

اوساگوانا، گزینه زاپاس سپاهان به جای کی‌روش استنلی

اوساگوانا، گزینه زاپاس سپاهان به جای کی‌روش استنلی

مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته ذوب آهن مورد توجه سپاهان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که این روزها مشغول بستن تیم فصل آینده خودش است، تا کنون علاوه بر چند بازیکنی که هنوز از فهرست سرمربی این تیم جذب نشده است، هنوز قرارداد دو بازیکن کلیدی فصل گذشته خودش را هم تمدید نکرده است و این موضوع باعث ایجاد نگرانی‌هایی در بین مسئولان باشگاه شده است.

کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان، دو بازیکن خارجی فصل گذشته سپاهان هنوز از تعطیلات به ایران برنگشته‌اند و باشگاه منتظر آنهاست تا پس از ورود به اصفهان وارد مذاکره مستقیم شده و در صورت توافق قراردادشان تمدید شود.

روز گذشته امیر قلعه‌نویی در صحبت‌هایش در حاشیه تمرین عنوان کرد که منتظر دو بازیکن خارجی تیمش است ولی اگر آنها با باشگاه به توافق نرسند، گزینه‌های جانشین برای مذاکره معرفی شده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است یکی از مهاجمان مد نظر قلعه‌نویی برای جانشینی استنلی کی‌روش، مهاجم خارجی فصل گذشته ذوب آهن است.

کریسیتن اوساگوانا، مهاجم نیجریه‌ای که فصل قبل از نیم فصل دوم در جمع ذوبی‌ها حضور داشته توانست عمکلرد خوبی از خودش نشان دهد و گل‌های حساسی برای تیمِ منصوریان به ثمر رساند و حالا مقصد فصل آینده‌اش مشخص نیست.

اوساگوانا از بازیکنان مورد توجه ذوبی‌ها برای تمدید قرارداد ولی او هم هنوز به ایران برنگشته تا تکلیفش برای فصل بد مشخص شود.

باید صبر کرد و دید این مهاجم نیجریه‌ای اگر تصمیم به بازگشت به ایران و حضور در اصفهان برای فصل آینده بگیرد انتخابش کدام یک از دو تیم این شهر خواهد بود.

کد N2194777

وبگردی