آفتاب
لیگ ملت‌های والیبال - اردبیل؛

اظهارات کاپیتان‌های پرتغال و استرالیا در نشست خبری

اظهارات کاپیتان‌های پرتغال و استرالیا در نشست خبری

تیم ملی والیبال استرالیا امروز با شکست تیم پرتغال به نخستین برد رقابت‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز رقابت‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال دو تیم استرالیا و پرتغال از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن ۶۰۰۰ هزار نفری «حسین رضازاده» اردبیل رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان استرالیا موفق شد با شکست پرتغال به نخستین بردش در این هفته دست یابد.

تاوارز کاپیتان تیم ملی والیبال پرتعال پس از باخت سه بر صفر مقابل استرالیا، در نشست خبری گفت: ضمن تبریک به استرالیا باید بگویم که این رقابت ها تجربه خوبی برای ما بود، هرچند در این بازی مقابل سرویس‌های خوب بازیکنان استرالیا نتوانستیم مقاومت‌کنیم و باختیم.

او درباره هدف تیم ملی پرتغال نیز گفت: هدف ما در ادامه راه باقی ماندن در این مسابقات است. در این دوره می خواستیم لذت ببریم و همچنان تلاش ما ادامه خواهد داشت.

مکس استبلس کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا هم گفت: امروز در هر سه ست بازی با وجود مشکلات برنده از بازی خارج شدیم؛ خصوصاً در برخی از مواقع که بازی نزدیک بود. در این مسابقات طولانی و فشرده لیگ ملتها فشار زیادی را تحمل کرده ایم.

استپلس ادامه داد: خوشحالیم که بعد از بازی مقابل تیم های خوبی چون ایران، فرانسه و پرتغال هم تیمی‌های ما با خوشحالی به خانه خواهند رفت تا ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

کد N2194364

وبگردی