آفتاب
بعد از تمدید قرارداد با ذوب آهن؛

صادقی: آذری و منصوریان پای من ایستادند

صادقی: آذری و منصوریان پای من ایستادند

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن بعد از تمدید قراردادش گفت: تصمیم درستی گرفتم که در ذوب آهن ماندم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر صادقی در مصاحبه با سایت باشگاه ذوب آهن گفت: ذوب آهن خانه من است. اولویت اصلی و اول بازیکنانی مانند من و قاسم و دیگر قدیمی های تیم، صد در صد باشگاه ذوب آهن است.

دروازه بان ذوب آهن ادامه داد: بر خلاف پیشنهاداتی که از چند تیم دیگر داشتم ترجیح دادم ذوب آهن را انتخاب کنم و این یک تصمیم و انتخاب درست بود زیرا سعید آذری مدیر عامل باشگاه و علیرضا منصوریان خیلی پای من ایستادند. حتی آقای منصوریان چند بازی آخر را به من میدان داد تا بتوانم خودم را اثبات کنم. من نیز تمام تلاشم را کردم.

صادقی درباره جام باشگاه های آسیا گفت: آسیا جام شگفتی هاست و تیم ذوب آهن نیز نتایج خوب و قابل قبولی گرفته و بعنوان تنها نماینده ایران در ادامه این جام کار سختی در آسیا دارد که با هم دلی که من در تیم می بینم می توانیم به مراحل بالاتر هم صعود کنیم.

وی افزود: ذوب آهن نشان داده که در آسیا تخصص دارد و این موفقیت ها در آسیا فقط با برنامه ریزی و یکدل شدن کل مجموعه ذوب آهن از جمله مدیرعامل محترم کارخانه عظیم ذوب آهن و معاونان، مدیران و پرسنل زحمت کش آن مجموعه و نیز مجموعه مدیریتی و پرسنل باشگاه به دست آمده است. من خودم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و می دانم ذوب آهن شخصیت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و به این خود باوری نیز رسیده است.

محمد باقرصادقی درباره هدف ذوب آهن در لیگ امسال گفت: ذوب آهن امسال سخت به دنبال قهرمانی در لیگ است چون در ویترین بزرگ افتخاراتش این عنوان را کم دارد. ما نشان دادیم که شایسته قهرمانی در لیگ هستیم که به یاری خدا و تلاش مجموعه عظیم و بزرگ ذوب آهن به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

کد N2194102

وبگردی