آفتاب

انتخابات اسفندماه برهه‌ای حساس برای ملت ایران است

انتخابات اسفندماه برهه‌ای حساس برای ملت ایران است

رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: سعی مخالفان نظام در این است که ملت ایران را تحت فشار قرار دهند و با وجود تحریم‌های اجباری یکبار دیگر دولتمردان ایرانی را به پای میز مذاکره بیاورند.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم شوشتری در جلسه شورای اداری تایباد، اظهار کرد: دشمن با جدیت کامل توطئه‌های جدیدی را برای ایجاد نابسامانی و نارضایتی ملت ایران برنامه‌ریزی می‌کند و در این میان همه دولتمردان وظیفه دارند قدردان همدلی و یکدلی مردم باشند تا فتنه‌ها خنثی شود.

وی با اشاره به مهمترین اهداف دشمنان برای کشور ایران افزود: سعی مخالفان نظام در این است که ملت ایران را تحت فشار قرار دهند و با وجود تحریم‌های اجباری یکبار دیگر دولتمردان ایرانی را به پای میز مذاکره بیاورند.

شوشتری بیان کرد: آمریکا سعی دارد دولت و ملت ایران را خوار و ذلیل کند، لذا خود و دست نشانده‌هایش از هر اهرمی برای فشار و ضربه زدن به ایران اسلامی کوتاهی و دریغ نمی‌کنند و همچنان در حال پیگیری اهداف شوم خود در همه صحنه‌ها هستند.

وی ادامه داد: سیاستمداران آمریکایی این فشارها و تحریم‌ها بر دولت ایران را بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها و فشارهایی معرفی کرده‌اند که تاکنون بر این نظام و انقلاب وارد شده است و هدف آن‌ها از این اقدام، ضربه زدن به آرمان‌ها و اعتقادات نظام است.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره و عنوان کرد: این برهه بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برای ملت و دولت ایران است که نیاز است بار دیگر مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی جوابی دندان شکن به تهدیدات دشمنان انقلاب بدهند و همه در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان در این عرصه فضای مناسبی در سطح کشور ایجاد کنند.

بازدید از مجموعه شهرداری تایباد و مرز دوغارون از دیگر برنامه‌های سفر ابراهیم شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور در سفر به شهرستان تایباد بود.

 

کد N2192413

وبگردی