آفتاب

ماساژ در منزل تجربه‌ای جدید از آرامش

ماساژ در منزل تجربه‌ای جدید از آرامش

ماساژ پدیده جدیدی نیست و در طول تاریخ همواره انجام می‌شده است. امروزه تحقیقات بسیاری روی تاثیرات ماساژ انجام شده و فواید بسیار برای آن اعلام شده است. تا حدی که به عنوان یک مکمل درمانی در بعضی از مراکز پزشکی نیز انجام می‌شود.

یک جلسه کاری پر از چالش داشته‌اید؟ روزتان به کارهای خانه و رسیدگی به بچه‌ها گذشته است؟ آخرین باری را که یک ساعت آرامش داشتید یادتان می‌آید؟ بعد از یک روز سخت و پرتنش، چند دقیقه  ماساژ در منزل لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ای است که می‌توان داشت. تجربه رها شدن عضلات و جریان آزاد انرژی در بدن، تجربه‌ای که به آرامش ذهن و بدن منجر می‌شود.
در هنگام ماساژ گرفتن، بدن به صورت طبیعی هورمون سروتونین ترشح می‌کند. ماده‌ای که خاصیت تسکین‌دهنده و شادی‌بخش دارد و مانع مهمی بر سر راه افسردگی است. در زندگی پراسترس امروزی، پیدا کردن راهی که ذهن و بدن را آرام کند بسیار مهم است و می‌تواند جلوی مشکلات و بیماری‌های بسیاری را بگیرد.
ماساژ پدیده جدیدی نیست و در طول تاریخ همواره انجام می‌شده است. امروزه تحقیقات بسیاری روی تاثیرات ماساژ انجام شده و فواید بسیار برای آن اعلام شده است. تا حدی که به عنوان یک مکمل درمانی در بعضی از مراکز پزشکی نیز انجام می‌شود.
ماساژ انواع مختلفی دارد که با نام بعضی از آن‌ها آشنا هستید: ماساژ تایلندی، ماساژ شیاتسو، ماساژ سنگ داغ و ... . یکی از بهترین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی است. ماساژی ملایم که گزینه بسیار مناسبی برای رفع خستگی است. ماساژ سوئدی گرفتگی عضلات را از بین می‌برد، باعث افزایش آرامش می‌شود و سیستم خواب را بهبود می‌بخشد.  
در این نوع از ماساژ با استفاده از روغن‌های مخصوص حرکات فشاری، لرزشی و کششی روی بدن انجام می‌شود و در نتیجه گردش خون در  عضلات افزایش می‌یابد. افزایش گردش خون باعث دفع سموم بدن می‌شود. استفاده از روغن‌های معطر در فرایند ماساژ، با رایحه‌درمانی تاثیر لذت‌بخش آن را بیشتر می‌کند.
برای افرادی که دغدغه‌های ذهنی فراوان دارند، ماساژ ریلکسی نیز یک گزینه بسیار مناسب است. در فرایند ماساژ ریلکسی عضلات و مفاصل کمتر درگیر می‌شوند و پوست فشار ملایمی را تجربه می‌کند. این نوع از ماساژ معمولا همراه با نورپردازی، موسیقی ملایم، رایحه‌های دلپذیر و روغن‌های معطر انجام می‌شود.

ماسو فرصتی برای رزرو آنلاین ماساژ در منزل 


همه ما تا حدودی از فواید ماساژ اطلاع داریم. با این حال، بسیاری اوقات شلوغی برنامه‌های کار و زندگی و ترافیک شهری مانع از این می‌شود که زمانی را صرف آرامش و سلامتی خودمان بکنیم.
همیشه و همه جای شهر، مراکز تخصصی ماساژ وجود ندارد. اگر چنین مرکزی را هم پیدا کنیم، ساعت‌های مخصوص آقایان و خانم‌ها متفاوت است و محدودیت دارد. به هر حال حتی اگر مرکزی را پیدا کنید که انواع ماساژ را در زمان دلخواه‌تان و بدون محدودیت ارائه دهد، باید مدتی را صرف رفت و آمد کنید.  
راه حل این مشکل، ماساژ در منزل است اما پیدا کردن یک ماسور متخصص و مطمئن که انواع خدمات ماساژ را با قیمت مناسب ارائه دهد نیز کار ساده‌ای نیست. فردی که خدمات ماساژ در منزل را انجام می‌دهد باید متخصص و حرفه‌ای باشد و گواهی‌نامه‌های لازم در این زمینه را داشته باشد. از این گذشته، باید بتوانیم به کسی که وارد حریم منزلمان می‌شود اطمینان کنیم.
کلید حل این مشکل در دست ماسو است. روز به روز تعداد گروه‌ها و شرکت‌هایی که با ایده‌های نو، به بهبود کیفیت زندگی مردم کمک می‌کنند بیشتر می‌شود و ماسو نیز یکی از این استارت آپ ها است.
این سایت پلتفرمی برای ارتباط مردم و متخصصان ماساژ ایجاد کرده است. با استفاده از وب سایت می‌توانید جلسات ماساژ در منزل را رزرو کنید. در این شرایط انتخاب روز و ساعت جلسه ماساژ در اختیار خودتان خواهد بود. کارکنان ماسو، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و دریافت گواهی بهداشت، عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد استخدام می‌شوند.
به سایت مراجعه می‌کنید و با توجه به برنامه روزانه خود زمانی را انتخاب می‌کنید. ماسو بسته‌های ماساژ چند جلسه‌ای را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یک ربع قبل از زمان مقرر، یک تراپیست در منزل‌تان خواهد بود. تراپیست‌ها، پکیج کاملی از وسایل مورد نیاز جلسه ماساژ را همراه خود می‌آورند و لازم نیست از قبل چیزی تهیه کنید.
استفاده از خدمات ماساژ در منزل برای سالمندان یا افرادی که به هر دلیلی خروج از خانه برای‌شان مشکل است نیز مناسب خواهد بود. می‌توانید برای سالمندان خانواده خود جلسات ماساژ تنظیم کنید و با این کار به بهبود عملکرد عضلات و سیستم خواب‌شان کمک کنید.
طبیعتا در خانه و اتاق خودتان احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. می‌توانید اتاق را به گونه‌ای که دوست دارید آماده کنید. موسیقی مورد علاقه‌تان را پخش کنید، نور را تنظیم کنید، شمع و عودهایی با رایحه‌های دلخواه‌تان روشن کنید و زمانی را صرف آرامش و سلامتی خود کنید.
کد N2191520

وبگردی