آفتاب

پرداخت سومین مرحله طلب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان

پرداخت سومین مرحله طلب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ورایز هشت میلیارد و 900 میلیون تومان به حساب تعدادی از مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان خبرداد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین صادقی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه هفته قوه قضائیه سومین مرحله پرداخت طلب مالباختگان پرونده موسوم به گلیم و گبه کرمانشاهان امروز (۲۸ خرداد) به حساب شکات نزد بانک ملی واریز شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را به حساب هزار و ۹۷۳ مالباخته واریز کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بابیان اینکه پراختی های امروز (سه شنبه) باعث تسویه تعدادی دیگر از شکات شد، خاطرنشان کرد: طی سه مرحله پرداختی که تاکنون داشته‌ایم، جمعاً ۹ هزار و ۱۲۶ نفر تسویه شده‌اند و مابقی پرداختی‌ها نیز بزودی انجام خواهد گرفت.

وی میزان کل پرداختی‌ها طی سه مرحله گذشته را بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: درحال حاضر بخشی از طلب تعداد دو هزار و ۵۷۶ نفر از شکات باقی مانده که این تعداد در مرحله اول ۳۹ درصد از طلب خود را دریافت کرده‌اند، اما دستگاه قضائی استان با جدیدت و اولویت در تلاش است تا این افراد را نیز تعیین تکلیف کند.

صادقی در پایان عنوان کرد: مالباختگانی که طلب آنها باقی مانده برای پیگیری طلبشان لازم نیست مراجعه حضوری به دادسرا داشته باشند، چراکه تمام اطلاعات جدید را از طریق رسانه‌های عمومی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N2190961

وبگردی