آفتاب
تذکر علیخانی به شهردار تهران در خصوص پیاده راه ۱۷ شهریور؛

کسانی که کارشکنی می‌کنند، صلاحیت ماندن در شهرداری را ندارند

کسانی که کارشکنی می‌کنند، صلاحیت ماندن در شهرداری را ندارند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکری به شهردار گفت: کسانی که مصوبات شورا را رعایت نکرده و کارشکنی می‌کنند، صلاحیت ادامه کار را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیخانی در جلسه علنی روز یکشنبه شورا با بیان اینکه بیش از یک سال است شورای پنجم در خصوص وضعیت پیاده راه ۱۷ شهریور تصمیم گیری کرده و تذکر داه است، گفت: بسیاری از اعضا از این خیابان بازدید کرده اما در داخل شهرداری در خصوص ساماندهی این پیاده راه کارشکنی می‌شود و باعث نارضایتی مردم شده است.

وی تأکید کرد: شورا جدی تر با این موضوع برخورد کند و کسی که در داخل شهرداری در این خصوص کارشکنی می‌کند و باعث نارضایتی به این اندازه شده، صلاحیت ادامه کار ندارد.

علیخانی اضافه کرد: بیش از یک سال است که آبروی شورای شهر را بُرده اند و شورا هر چقدر پیگیری می‌کند تنها به خاطر یک نفر به مصوبه شورا بی توجهی می‌شود.

متن تذکر علیخانی به شرح زیر است:

پیرو تذکر مورخ ۱۵/‏۱۲/‏۹۶‬ اینجانب در خصوص بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور و انجام اصلاحات و تأمین رضایت شهروندان و پیگیری‌های مکرر انجام شده در این خصوص به شماره‌های ۳۳۷۰۳/۱۶۰ مورخ ۱۶/‏۱۲/‏۹۶‬ و ۳۰۱۴/۱۶۰ مورخ ۱۵/‏۰۲/‏۹۷‬ و ۷۸۰۹/۱۶۰ مورخ ۲۷/‏۰۳/‏۹۷‬ و مکاتبات انجام گرفته به شماره‌های ۵۷۹۷/۱۶۰ مورخ ۰۸/‏۰۳/‏۹۸‬ و ۶۹۵۱/۱۶۰ مورخ ۱۹/‏۰۳/‏۹۸‬ و پیگیری‌های ائمه محترم جماعات محل و نظر به شکایات متعدد بسیاری از سکنه و کسبه و تجمعات اعتراض آمیز در مقابل ساختمان شورا و شهرداری و با وجود مصوبه‌ای در این خصوص به شماره ۳۳۶۶۹/۲۱۶۹/۱۶۰ مورخ ۱۲/‏۱۲/‏۹۴‬ موضوع همچنان بلا تکلیف مانده است و پیگیری‌های مجدانه شاکیان، تشکیل جلسات مکرر در دفتر رئیس محترم شورای شهر (در تاریخ ۰۳/‏۱۰/‏۹۷‬ و کمیسیون عمران و حمل و نقل (۲۰/۳/۹۷) و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و … و بازدیدهای اعضای محترم شورا و تلاش‌هایشان در جهت بازگشایی محور و مسیر مؤثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

لذا با توجه به توضیحات فوق تذکر داده می‌شود اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد ذیل در اسرع وقت انجام پذیرد:

۱- شهرداری منطقه ۱۲، خیابان مازندران را به سمت خیابان ۱۷ شهریور برای تردد خودروهای شخصی بازگشایی نماید.

۲- تردد تاکسی و اتوبوس در مسیر جنوب به شمال خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین برقرار گردد.

۳- بازگشایی کاربری فرهنگی (سینما) واقع در ضلع شمالی میدان امام حسین (ع) که از مطالبات ساکنین محل می‌باشد در دستور کار قرار گیرد.

کد N2190738

وبگردی