آفتاب
رئیس زاده مطرح کرد

بسیج جامعه پزشکی محلی برای هم افزایی و وحدت در نظام سلامت

بسیج جامعه پزشکی محلی برای هم افزایی و وحدت در نظام سلامت

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی گفت: بسیج جامعه پزشکی محلی برای هم افزایی و وحدت در حوزه بهداشت و درمان است و در عمل نیاز به مدیریت چالش ها دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور صبح امروز در محل همایش‌های رازی برگزار شد.

در این مراسم محمد رئیس زاده مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: از تمامی اعضا بسیج پزشکی کشور، مسئولین کشوری، لشکری و تمام دستگاه ها تشکر می کنم.

وی افزود: مجموعه بسیج جامعه پزشکی بسیار پر ظرفیت است و متاسفانه ذهن ما از توانایی های این ارگان همیشه عقب تر بوده است. طی سال های اخیر نیز تلاش شده تا این ظرفیت ارتقا یابد و از آن در حوزه بهداشت و درمان استفاده شود.

رئیس زاده با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این نهاد طی سال های اخیر، عنوان کرد: در حوزه خدمت رسانی در جبهه مقاومت بیش از ۲۰۰ تیم درمانی را به مناطق جبهه های مقاومت اعزام کردیم. انجمن پزشکان مسلمان بدون مرز ایجاد و حدود ۶۰ تیم به خارج از کشور از جمله فلسطین اعزام شد.

وی ادامه داد: در داخل کشور نیز حدود ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار خدمات متعدد به هموطنان ارائه شد که فعالیت در مناطق محروم و برپایی بیمارستان های صحرایی از جمله مصادیق آن است.

وی افزود: خدمت رسانی در مناطق سیل زده و اربعین نیز از دیگر اقدامات انجام شده است. در بحث علمی نیز مواردی از جمله هیت های اندیشه ورز، اعطای جایزه شهید دکتر رهنمون، برگزاری کنگره های سلامت و راه اندازی پژوهشکده های مجازی از جمله امور انجام شده طی ۸ سال گذشته است. در حوزه فرهنگی نیز بالغ بر ۳۰ کتاب درباره پزشکان شهید منتشر شده است.

رئیس زاده عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی مرکزی برای هم افزایی و وحدت در حوزه بهداشت و درمان است و در عمل نیاز به مدیریت چالش ها دارد.
وی در پایان برای رئیس جدید بسیج جامعه پزشکی آرزو توفیق و موفقیت کرد.

کد N2189423

وبگردی