آفتاب
لیگ ملت‌های والیبال- ارومیه؛

کوبیاک عذرخواهی نکرد!

کوبیاک عذرخواهی نکرد!

قرار بود عذرخواهی کوبیاک از مردم ایران پیش از دیدار تیم های ایران و لهستان به صورت رسمی اعلام شود اما این کار انجام نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در گروه ایران به میزبانی سالن غدیر ارومیه در حال برگزاری است. دو تیم ایران و لهستان در دومین بازی این هفته رو در روی هم قرار گرفتند. کوبیاک، ستاره حاشیه ساز لهستانی‌ها در یک مصاحبه با سایت لهستانی صحبت‌های توهین آمیزی را علیه مردم ایران بیان کرده بود که همین موضوع واکنش‌های بسیاری در پی داشت و فدراسیون ایران شکایت خود را به فدراسیون جهانی اعلام کرد.

* طبق اطلاعیه فدراسیون جهانی قرار بود تا قبل از بازی ایران و لهستان متن غذرخواهی کوبیاک در سالن غدیر خوانده شود اما این اتفاق رخ نداد و باید دید فدراسیون ایران چه واکنشی خواهد داشت. اما فدراسیون والیبال لهستان در نامه‌ای از مردم ایران غذرخواهی کرد.
* بازی قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود که با ۱۰ دقیقه تأخیر همراه بود.
* تماشاگران ارومیه مانند روز گذشته از ساعتی قبل از شروع بازی ایران در سالن حاضر شدند و با نزدیک شدن به زمان بازی تیم ملی ظرفیت تکمیل شد.
* هواداران حاضر در سالن در زمان ورود ملی پوشان یک صدا تیم ملی را حمایت و با نام بردن اسم تک تک بازیکنان از آنها حمایت کردند.

کد N2189052

وبگردی