آفتاب
رییس شورای عالی استان‌ها:

ادغام معاونت‌ها موجب کاهش نیروهای شهرداری تهران نمی‌شود

ادغام معاونت‌ها موجب کاهش نیروهای شهرداری تهران نمی‌شود

رییس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر لزوم چابک سازی ساختار شهرداری تهران گفت: به دنبال ادغام و کاهش معاونت‌ها، تصمیمی مبنی بر تعدیل نیروهای شهرداری تهران وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی الویری با تاکید بر لزوم چابک سازی ساختار بدنه شهرداری تهران اظهار کرد: در سیستم‌های مدیریتی، ایده آل این است که یک مدیر با ۵ معاون کار کند. اگر این سیستم را مبنا قرار دهیم، تعداد معاونت‌های شهرداری تهران باید از ۹ معاونت به ۵ معاونت کاهش پیدا کند.

رییس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: برای چابک سازی، به منظور بالا بردن بهره وری و پاسخ گویی مناسب‌تر، تعداد معاونت‌ها باید کاهش پیدا کند و صرفاً در بدنه بر اساس نیاز نیروهای انسانی جذب شوند.

عضو شورای شهر تهران درباره نگرانی‌های موجود مبنی بر تعدیل نیروهای شهرداری تهران به دنبال کاهش و ادغام معاونت‌ها توضیح داد: تصمیمی مبنی بر تعدیل نیروهای شهرداری تهران وجود ندارد بلکه افراد در رده‌های دیگر به کار گرفته می‌شوند.

الویری عنوان کرد: اگر لایحه مدیریت یکپارچه شهری که از سوی دولت در مجلس طرح شده است به تصویب برسد، حجم زیادی از فعالیت‌ها به شهرداری واگذار می‌شود و به دنبال آن نیروها در جای دیگری استفاده می‌شوند.

رییس شورای عالی استان‌ها افزود: تا به امروز حجم زیادی از درآمدهای شهرداری تهران صرف حقوق و دستمزدها می‌شود و این امر موجب شده که سهم فعالیت‌های عمرانی کاهش یابد.

کد N2189002

وبگردی