آفتاب
شمشیربازی قهرمانی آسیا؛

پایان کار بانوان شمشیرباز اسلحه اپه و تعیین جایگاه نهایی

پایان کار بانوان شمشیرباز اسلحه اپه و تعیین جایگاه نهایی

پرونده بانوان شمشیرباز اسلحه اپه در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست تک نماینده ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا و در بخش اسلحه اپه بانوان این رقابت‌ها، مهسا پوررحمتی تنها نماینده ایران بود که تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت، این شمشیرباز بعد از صعود از مرحله مقدماتی موفق شد با شکست حریفی از تایلند به جدول ۳۲ نفره صعود کند. پوررحمتی در این مرحله مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد و با کسب جایگاه بیست و هشتم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

پیش از مهسا پوررحمتی اما دیگر نمایندگان ایران از بخش اسلحه اپه بانوان مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفته بودند. بر این اساس سکینه رحمتی که از مرحله مقدماتی صعود کرده بود، در مرحله یک سی و دوم مقابل نماینده هند با نتیجه ۱۵ بر ۹ شکست خورد و حذف شد. وی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهلم شد.

پریا ماهرخ دیگر نماینده ایران بود که از صعود از مرحله مقدماتی بازماند. وی در این مرحله تنها صاحب یک بُرد شد و نتیجه ۴ دیدار را واگذار کرد. ماهرخ در رده بندی نهایی جایگاه پنجاهم را به خود اختصاص داد.

در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در توکیو ژاپن جریان دارد، شمشیربازان اسلحه سابر ایران در بخش بانوان نیز به کار خود پایان دادند. در این بخش از رقابت‌ها کیانا باقرزاده در جایگاه بیست و یکم ایستاد، فائزه رفیعی بیست و سوم شد و نجمه سازنچیان و پریماه برزگر نیز به ترتیب صاحب جایگاه بیست و پنجم و سی و چهارم شدند.

همچنین در اسلحه فلوره مردان، هادی رضوی که تنها نماینده ایران بود با کسب جایگاه سی و هشتم به کار خود پایان داد.

کد N2188222

وبگردی