آفتاب

شیوه‌نامه برنامه پنج ساله دهیاری‌ها و شوراها در حال تدوین است

شیوه‌نامه برنامه پنج ساله دهیاری‌ها و شوراها در حال تدوین است

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر نگاه جامع و به هم پیوسته در توسعه وجود نداشته باشد باز هم تکرار اشتباهات گذشته است و قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار در سی و دومین نشسته مدیران کل امور روستایی و شورهای استانداری‌های کشور صبح امروز برگزار شد، گفت: باید برنامه ریزی جامع برای توسعه روستایی وجود داشته باشد و از نمایندگان مجلس سپاسگزارم که تلاش می‌کنند تا اعتبارات مورد نیاز برای توسعه روستایی تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: موضوع نگاه برنامه‌ای در توسعه روستایی اهمیت بسیاری دارد تا جایی که اطلاع دارم شیوه نامه برنامه پنج ساله دهیاری‌ها و شوراها در حال تدوین است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه توسعه روستایی از ابتدا در دستور کار دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: باید آسیب شناسی شود، چرا با وجود تمام هزینه هایی که در بخش روستایی شده است اما کماکان با مشکل مواجه بوده‌اند و مهاجرت از روستاها به شهرها صورت می‌گیرد.

ابتکار تصریح کرد: اگر نگاه جامع و به هم پیوسته در توسعه وجود نداشته باشد باز هم تکرار اشتباهات گذشته است و قابل توجیه نیست.

ادامه دارد...

کد N2187248

وبگردی