آفتاب
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

مدارس خشت و گلی و بخاری‌های نفتی تا اول مهر امسال جمع می شود

مدارس خشت و گلی و بخاری‌های نفتی تا اول مهر امسال جمع می شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تا پیش از فرا رسیدن مهر امسال تمام مدارس خشت و گلی کشور بازسازی می‌شوند و جای خود را به کلاس‌های با کیفیت می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی در همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز ملی و نکوداشت خیرمدرسه‌ساز محمدرضاحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز با عنوان «مهر خوبان» که عصر امروز در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد، گفت: امروز جامعه ما نتیجه دیروز مدارس است و فردای جامعه نتیجه امروز مدارس خواهد بود. خوشحالم امروز در اولین روز کاری در جلسه پر ارج و اهمیتی مانند بزرگداشت دکتر حافظی شرکت کرده‌ام.

حسینی ادامه داد: امسال بعد از مدتی مدیدی منشا خبر و برکات شده است و بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس به دست خیرین ساخته شده است. به همت خیرین سرانه فضای آموزشی به ۵/۲ مترمربع افزایش یافته است و برای تداوم این مسیر به دو کار باید همت کنیم اول آنکه خیرین دانش آموزی را با هدف فرهنگ سازی کار خیر رشد دهیم و دیگری آنکه با تاثیر گرفتن از این فعالیت کارهای ارزشمندتر دیگری را تسری دهیم و خیرین هم یار، خیرین فن یار و مواردی از این دست را در دستور کار داشته باشیم.

وی گفت: نظام تعلیم و تربیت تا اول مهر مدارس خشت و گلی را به جز سیستان و بلوچستان به اتمام خواهد رساند همچنین تمام بخاری‌های نفتی را تا اول مهر جمع آوری می‌کنیم.

حسینی گفت: امیدوارم قادر باشیم خصلت خوبی ها را در جامعه ترویج دهیم و با حرارت خوبی سوزانتده رذیلت ها باشیم.

کد N2185994

وبگردی