آفتاب

برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با محوریت بودجه

برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با محوریت بودجه

سی و هشتمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شنبه برگزار می‎شود؛ برای این نشست چهار محور کلی تعیین شده که مهمترین آن مربوط به بودجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، دو ماه و نیم از سال گذشته اما کمیته ملی المپیک هنوز بودجه فدراسیون‌ها در این سال را تعیین و نهایی نکرده است. البته همین موضوع یکی از محورهای اصلی در نشست آتی اعضای هیات اجرایی است.

این نشست فردا شنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود. قرار است اعضای هیات اجرایی که پیش از این بررسی‌هایی درمورد میزان بودجه ۹۸ فدراسیون‌ها داشتند، در نشست فردا بررسی‌های خود را نهایی و به نتیجه برسانند.

بدین ترتیب بودجه و میزان تخصیص آن به فدراسیون‌ها یکی از محورهای نشست اعضای هیات اجرایی است که با توجه به دیگر محورهای تعیین شده برای این نشست، به نظر می‌رسد مهمترین آنها باشد.

نشست روز شنبه اعضای هیات اجرایی سی و هشتمین نشست آنها به حساب می‌آید. قرار است در این نشست با حضور زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، برنامه‌های این فدراسیون برای المپیک بررسی شود. همچنین رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک هم در محل نشست حاضر می‌شود تا طرح شناسایی استعدادها و ستاره‌های المپیکی مورد بحث قرار بگیرد.

بررسی آئین نامه‌های داخلی از جمله آئین نامه شورای اعزام هم دیگر محور تعیین شده برای این نشست است.

سی و هشتمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۰ و با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک آغاز می‌شود.

کد N2183579

وبگردی