آفتاب

برانکو در مسیر کی‌روش!

برانکو در مسیر کی‌روش!

سرمربی پرسپولیس حالا برای یادآوری عملکرد درخشان شاگردانش باید به دستاوردهای مهم آن‌ها اشاره کند. یادآوری‌هایی که سرمربی پرتغالی هم در تیم‌ملی به آن‌ها پایبند بود. شاید برانکو تازه متوجه شده چرا کی‌روش به احترام به شخصیت تیم‌ملی تاکید داشت.

آفتاب: قهرمانی‌های برانکو در پرسپولیس ارزشمند و فراموش‌نشدنی است. او باشگاه محبوب پایتخت را وارد مرحله جدیدی از تاریخ خودش کرد و به نخستین باشگاه ایرانی تبدیل شد که در یک فصل دوگانه داخلی را از آن خودش کرده و اگر رای دادگاه جهانی هم به نفع پرسپولیس باشد، سرخ‌ها همین رکورد را برای سه گانه هم تکرار کرده‌اند. اما مصاحبه‌های اخیر برانکو کلمات جذابی دارند. او از عملکرد شجاعانه شجاع خلیل‌زاده و هم تیمی‌هایش رضایت کامل دارد و همین باعث شده چندین و چند بار به درخشش آن‌ها اشاره کند.
اما برانکو همانطور به شخصیت تیم پرسپولیس تاکید دارد که کی‌روش به تیم ملی اعتقاد داشت. او حالا مزه موفقیت را بیشتر از همیشه احساس کرده و اهمیت مهره‌های ارزشمندش را می‌داند. حالا که ده ماه از آخرین پرداختی پرسپولیس به او می‌گذرد، برانکو به عملکرد خیره کننده‌اش اشاره می‌کند تا مدیریت باشگاه همراه او باشد. اتفاقی که می‌تواند تنها جای خالی پازل پرسپولیس و برانکو را کامل کند؛ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا.

دنیای ورزش تورنتو
کد N2182512

وبگردی