آفتاب

پیچیدگی مسائل اجتماعی، نیازمند استعداد بالا و هوشمندی است

پیچیدگی مسائل اجتماعی، نیازمند استعداد بالا و هوشمندی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: پیچیدگی مسائل اجتماعی امروز نیازمند فهم، هوشمندی و استعداد بالایی است که یک پلیس باید این ویژگی‌ها را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جمع کارکنان انتظامی استان مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، از تلاش کارکنان ناجا در ایجاد نظم و امنیت در ایام ماه مبارک رمضان، شب های قدر و راهپیمایی عظیم روز قدس که منجر به خلق حماسه ای بیاد ماندنی شد، قدردانی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به راهپیمایی اعجاب انگیز روز قدس از ملت بزرگ ایران اسلامی به خاطر حضور پر شور آنان در این همایش عظیم دفاع از مردم مظلوم فلسطین تقدیر و اظهار کرد: در شرایطی که دشمن عزم خود را جزم کرده و با همه ساز و کارهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به مقابله با مردم ایران برخواسته، ملت ما در روز قدس حضوری بی نظیر را به ثبت رسانده است.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: در حالی که دشمن و ایادی آنان با تشکیل جلسه در سرزمین وحی در حال رقم زدن بزرگترین معامله قرن بودند، مردم انقلابی ایران اسلامی و مسلمانان سراسر دنیا، تقوای الهی خود را به نمایش گذاشتند و این عظمت و شکوه را آفریدند.

حجت الاسلام ادیانی با گرامی داشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت: حضرت امام(ره) جز به انجام وظیفه و تکلیف الهی به چیز دیگری نمی‌اندیشید و یکی از نکات برجسته امام عظیم الشان این که ایشان عبد صالح خدا بوده است.

وی با ذکر اینکه وعده خدا به بندگان صالحش این است که آنان را به نصرت و امنیت کامل می رساند، اظهار داشت: ایستادگی و قیام حضرت امام(ره) در مقابل رژیم طاغوت مصداق بارز وعده الهی در زمانی بوده است که نه تنها ایستادگی در برابر شاه جرم بوده بلکه همه هجمه ها در برابر امام و یارانش قرار داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی، تصریح کرد: امام (ره) در همه حالات فقط خدا را می‌دید و جز عمل به تکلیف الهی به چیز دیگری نمی‌اندیشید و به وعده الهی به معنای واقعی آن ایمان داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی، گفت: عبد صالح خدا بودن و عمل به فرمان الهی آنچنان قدرتی به انسان می دهد که کسی در مقابل آن توانایی ایستادگی ندارد و کسانی چون صیاد شیرازی به خاطر بندگی خدا و برپا داشتن نماز و روزه توانستند به نصرت الهی دست یابند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به این که ماه رمضان ماه تمرین عبد خدا شدن است و باید مراقب باشیم که ذخیره معنوی این ماه حفظ شود، گفت: پیچیدگی مسائل اجتماعی امروز نیازمند فهم، هوشمندی و استعداد بالایی است که یک پلیس باید این ویژگی ها را داشته باشد.

انتهای پیام

کد N2182340

وبگردی