آفتاب
آزادی بازسازی شده؛

انتقال تیم ملی بسکتبال از هتل به خوابگاه

انتقال تیم ملی بسکتبال از هتل به خوابگاه

تمرینات تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی در شرایطی آغاز می‎شود که محل تمرین و استراحت ملی‎پوشان مورد بازسازی و نوسازی اساسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تالار آزادی محل ثابت تمرینات تیم ملی بسکتبال برای مسابقات مختلف است. تا پیش از این البته اردونشینان این تیم بعد از پیگیری تمرینات نوبت صبح و عصر خود و برای استراحت شبانه به هتل المپیک می‌رفتند اما در دور جدید تمرینات تیم ملی، آنها به صورت شبانه روز در آزادی خواهند بود.

در واقع این تصمیم از آنجایی گرفته شده که خوابگاه های فدراسیون بسکتبال در محل ورزشگاه آزادی مورد بازسازی و نوسازی اساسی قرار گرفته است. اتاق های خوابگاه به وسایلی همچون تلویزیون و یخچال مجهز شده ضمن اینکه با توجه با قامت بالای ملی پوشان تخت های سفارشی به اندازه ۲ متر و ۲۰ سانتی متر نیز برای آنها تهیه شده است.

در راهروهای متصل به خوابگاه و تالار بسکتبال آزادی هم تغییرات اساسی ایجاد شده که بخش عمده ای از آن به واسطه نصب تابلوهایی از ملی پوشان است.

در کل اینکه اردونشینان تیم ملی بسکتبال در بدو ورود به اردوی آماده سازی خود با شرایطی کاملاً جدید و متفاوت نسبت به گذشته مواجه خواهند شد.

البته قرار است با توجه به حجم بالای بازسازی و نوسازی های انجام شده، مراسم افتتاحی برای رونمایی از خوابگاه ها و تغییرات اعمال شده در سایر بخش ها برگزار شود. احتمالاً این مراسم سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال باید برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین آماده شود. قرار بود اردوی آماده سازی این تیم از شنبه آینده (۱۸ خردادماه) آغاز شود اما با توجه به ادامه عملیات بازسازی آغاز اردو به تاخیر افتاده است.

کد N2182199

وبگردی