آفتاب

کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی حمل‌ونقل ریلی توسعه می‌یابد

کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی حمل‌ونقل ریلی توسعه می‌یابد

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل را ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل نقل پیشرفته در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع، خدمات و تجهیزات وابسته که ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود؛ اقدام به برگزاری نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل کرده است.

این رویداد فناوری با هدف توسعه مفهوم حمل و نقل ریلی و هوشمندسازی حمل و نقل ریلی در کشور برگزار می‌شود. با برگزاری این رویداد، کسب و کارهای نوپا در زمینه حمل و نقل ریلی توسعه خواهد یافت. استارتاپ های حاضر به کمک این رویداد، با مفاهیم هوشمندسازی این حوزه آشنا می‌شوند و ایده‌های خود را به این سمت سوق خواهند داد.

نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل توسط ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام برگزار خواهد شد.

کد N2181478

وبگردی