آفتاب

حضور جامعه ورزش در راه‎پیمایی بزرگ روز قدس

حضور جامعه ورزش در راه‎پیمایی بزرگ روز قدس

همگام با دیگر اقشار جامعه و همچون همیشه، مدیران، مربیان، ورزشکاران و دیگر اهالی ورزش در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در بیانیه هایی جداگانه از جامعه ورزش برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در بیانیه وزارت ورزش آمده است:

جامعه ورزش و جوانان برای راهپیمایی روز جهانی قدس و حماسه افرینی دیگر آماده خواهد شد. با توجه به لزوم انسجام، هم صدایی و یکپارچگی ملی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و با توجه به اهمیت، نقش و جایگاه جامعه ورزش در رویدادهای سیاسی، اجتماعی، و فرهنگی شایسته است برنامه ریزی لازم برای حضور ورزشکاران، مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در روز جهانی قدس در روز جمعه دهم خردادماه انجام شده است. با این توضیح تجمع جامعه ورزش و جوانان در میدان فلسطین و زمان تجمع راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح است.

همچنین در بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است:

بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا، ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است، رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمان اسلام و ارزش های راستین الهی است اماهرگز از آرمان های حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه، ایثار و شهادت است.
ملت بزرگ و بخصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال هم در صفوفی یکپارچه و بهم پیوسته همچون سالهای گذشته به ندای آزادی خواهی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و مقام معظم رهبری، نشان خواهند داد به هیچ وجه از آرمانهای امام عزیزخود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دست نخواهند کشید. روز قدس، روز وحدت، شرافت و دمیده شدن روحی تازه در کالبد جهان اسلام است که همه با مشارکت در آن فریاد خواهیم زد قدس عزیز و مردم فلسطین تنها نیستند.


 

کد N2179208

وبگردی