آفتاب
ادامه حضور بانوان دوچرخه سوار در رقابتهای بین المللی؛

رتبه هشتمی و شصت و پنجمی برای یزدانی و پرتوآذر

رتبه هشتمی و شصت و پنجمی برای یزدانی و پرتوآذر

سمیه یزدانی و فرانک پرتوآذر رکابزنان استقامت و کوهستان کشورمان رتبه های هشتم و شصت و پنجم مسابقات چین و چک را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه حضور بانوان رکابزن کشورمان در تورهای بین المللی سطح آسیا در کشور چین، تور تک مرحله‌ای دوچرخه سواری تایوآن چین به مسافت ۱۷۱ کیلومتر برگزار شد و نمایندگان کشورمان در این مسابقات با پیراهن تیم‌های خارجی حضور پیدا کردند. در مسابقه سمیه یزدانی، بانوی تاریخ ساز کشورمان با پیراهن تیم باشگاهی وی آی بی بحرین شرکت کرد و توانست با عملکردی قابل قبول به عنوان نفر هشتم از خط پایان عبور کند.

در این مسابقه سنگین و مهیج که ۱۰۹ شرکت کننده از ۲۰ تیم آسیایی و اروپایی حضور داشتند، ماندانا دهقان دیگر ملی پوش کشورمان نیز با پیراهن تیم امبیشن ژاپن در حالی که در بین ۱۰ رکابزن برتر قرار داشت به علت زمین خوردگی دچار آسیب دیدگی شد. مینا الهی هم که با تیم باشگاه بحرینی در این مسابقات حضور داشت توانست مسابقه را به پایان برساند.

اما در ادامه حضور فرانک پرتوآذر در رقابت‌های بین المللی به منظور کسب امتیاز سهمیه ورودی المپیک ۲۰۲۰، تنها نماینده قاره آسیا در رقابت‌های کاپ جهانی دوچرخه سواری کوهستان در کشور چک حضور پیدا کرد. وی ر میان ۷۸ ورزشکار از ۳۱ کشور دنیا جایگاه شصت و پنجم را به خود اختصاص داد.

رکابزنی از آمریکا که در کاپ جهانی آلمان اول شده بود در این مسابقه نیز با ۲۵۰ امتیاز در رده نخست ایستاد. نمایندگان استرالیا و کانادا نیز دوم و سوم شدند.

کد N2177945

وبگردی