آفتاب

تیر اندازی در تهران دو زخمی و یک کشته بر جا گذاشت

تیر اندازی در تهران  دو زخمی و یک کشته  بر جا گذاشت

دزد خودرو با شلیک گلوله پلیس جان سپرد و همدستانش متواری شدند.

به گزارش آفتاب، سرهنگ موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ساعت ۴ صبح امروز مأموران کلانتری 147 گلبرگ در حال گشت‌زنی در خیابان ثانی با سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مواجه شدند.

وی افزود: یکی از سرنشینان پراید در حال باز کردن در خودروی پراید پارک شده در خیابان بود که با دیدن مأموران سوار بر پراید مشکی رنگ شده و به همراه دو سرنشین دیگر متواری شدند.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: تعقیب و گریز یک ساعته مأموران در محدوده‌های افسریه، آزادگان، نازی‌آباد و میدان بهمن با سارقان ادامه پیدا کرد و مأموران در این تعقیب و گریز سعی در متوقف کردن آنها داشتند تا اینکه سارقان در محدوده میدان بهمن، خودرو را متوقف کرده و با پای پیاده اقدام به فرار کردند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران نیز با پای پیاده برای بازداشت سه سارق وارد عمل شده و برای زمین‌گیر کردن آنها اقدام به تیراندازی کردند که دو نفر از سارقان در جریان دستگیری زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها جان خود را از دست داد.

پس از دستگیری نفر سوم در بررسی‌های بیشتر مشخص شد هر سه نفر سابقه‌دار هستند و از داخل خودروی آنها مقدار ۸۰ گرم ماده‌مخدر شیشه، آلات و ادوات مصرف موادمخدر و سرقت کشف و ضبط شد.

منبع، رکنا

کد N2177744

وبگردی