آفتاب

وجود خزانه معین استان تهران موضوعیتی ندارد

وجود خزانه معین استان تهران موضوعیتی ندارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با تاکید بر این که دستگاه‌ها در سطح استان در آمد خود را به خزانه کشور واریز می‌کنند گفت: وجود خزانه معین استان تهران در چنین شرایطی موضوعیتی ندارد.

به گزارش ایسنا، نعمت الله ترکی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به این که در کل کشور بالای ۸۵ درصد بودجه‌ها در اختیار دستگاه‌های ملی است افزود: ۸۵ درصد بودجه در اختیار دستگاه‌های ملی و مابقی در اختیار دستگاه‌های استانی است که عملاً در پیشبرد طرح‌های عمرانی اثری ندارد.

وی افزود: اگر قرار باشد نظام هزینه در آمد در استان تهران اجرا شود سعی در این است که بودجه دستگاه ملی کاهش یابد. همچنین ساماندهی درآمدها و تفکیک بودجه‌های ملی و استانی از مزایای نظام درآمد هزینه در استان است.

وی تاکید کرد: خزانه معین استان تهران در حال حاضر با وجود خزانه کشور که عملاً دستگاه‌ها درآمد خود را به خزانه کشور واریز می‌کند عملاً موضوعیتی ندارد و مدیریت آن باید در اختیار استان تهران باشد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درخواست فرماندار تهران مبنی بر اختصاص ساختمان جدید به فرمانداری این شهرستان را مطرح کرد که با موافقت استاندار تهران و اعضای شورای برنامه ریزی به تصویب رسید.

انتهای پیام

کد N2177685

وبگردی