آفتاب
احسان دلاویز در دادگاه:

خواهرزاده هیچ مسئولی در کشور نیستم/ پول شهرزاد آلوده نبود

خواهرزاده هیچ مسئولی در کشور نیستم/ پول شهرزاد آلوده نبود

متهم ردیف دوم پرونده ۳۰ نفر از متهمان بانک سرمایه به دفاع از خود پرداخت و گفت علی‌رغم برخی ادعاها ی مطرح شده سرمایه سریال شهرزاد آلوده نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سید محمدهادی رضوی که صبح امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد؛ احسان دلاویز با حضور در جایگاه به دفاع از خود پرداخت و گفت: سالهاست که در حوزه رسانه و مطبوعات و کارهای فرهنگی کار می‌کنم. گران‌ترین مجله را هم از بابت تولید داشتم و حتی یک آگهی دولتی هم در کارهایم نداشتم.

وی با اشاره به برخی شایعه‌های مطرح شده در مورد نسبت خویشاوندیاش؛ گفت: خواهرزاده هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی نیستم. برادرزاده و یا داماد هیچ مسئولی هم نیستم. من پابوس نظام هستم نظامی که از ۱۷ سالگی یک بچه شهرستانی را ارزش داد من برای نظام می میرم و با افتخار می‌گویم فرزند یک معلم هستم.
وی با بیان اینکه چهار عنوان اتهامی علیه بنده در کیفرخواست حسب اظهارات هادی رضوی است گفت: آقای رضوی البته بعداً این حرف‌ها را پس گرفت؛ بنده امروز برای رفع قاطع اتهام انتسابی دلایل دارم.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری در سریال شهرزاد گفت: نمی‌دانم چرا امروز شاهد زدن آثاری همچون شهرزاد و شاهگوش هستیم، سرمایه آلوده در این کارها نبوده است.

کد N2177579

وبگردی