آفتاب

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور معرفی شد

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور معرفی شد

تهران- ایرنا- رئیس پلیس پیشگیری ناجا طی مراسمی جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور را معرفی کرد و از همه کارکنان این پلیس خواست تا با همکاری و همدلی هرچه بیشتر زمینه پیشرفت روز افزون ماموریت‌های پلیس صنعت هوایی را فراهم آورند.

به گزارش پلیس، سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرهنگ حسن یاردوستی با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و موفقیت‌آمیز کارکنان این پلیس در برقراری امنیت مراسم ماه پر فیض رمضان، اظهار داشت: به لطف پروردگار مراسم های این ایام بدون کوچکترین مشکل، در امنیت کامل و درخور جایگاه والای این ماه مبارک در حال برگزاری است که این خود بزرگترین پاداش زحمات شبانه‌روزی پلیس پیشگیری است.
وی افزود: در برقراری نظم و امنیت مراسم ماه مبارک رمضان، چند ده هزار تن از نیروهای پلیس پیشگیری حضور مستقیم دارند که شمار بسیاری از نیروهای مؤسسات حفاظتی و مراقبتی، یگان‌های حفاظت سازمان‌ها و نیروهای بسیج و پلیس افتخاری نیز به آنها یاری می رساندند تا این ماموریت به بهترین شکل انجام شود که به کارگیری این حجم از نیرو در سطح کشور کار بسیار بزرگی است و از این روست که انجام وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری برای ما افتخار بزرگی است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با اشاره به ویژگی‌های مثبت سرهنگ ابوالقاسم ابراهیم گل جانشین پیشین پلیس فرودگاه های کشور و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید، گفت: سرهنگ یار دوستی در سطوح مختلف ناجا انجام وظیفه کرده و تجارب عملیاتی ارزنده‌ای داشته و قابلیت مدیریت در حوزه‌های مختلف انتظامی را دارد.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در توضیح جایگاه‌ و کار ویژه‌های جانشین در یک سازمان نظامی خاطرنشان کرد: جدا از جایگاه رسمی و سازمانی، جانشین نقش مهمی بین فرمانده و سایر کارکنان بر عهده داشته و به نوعی تنظیم‌کننده روابط آنهاست و کار ویژه مهم دیگری که برای این جایگاه می‌توان برشمرد همان مشاوره است که می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.
سردار شرفی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جانشین جدید پلیس فرودگاه های کشور در جایگاه جدید از همه کارکنان این پلیس خواست تا با همکاری و همدلی هرچه بیشتر زمینه پیشرفت روز افزون ماموریت‌های پلیس صنعت هوایی را مطابق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تدابیر فرمانده ناجا فراهم آورند.
اجتمام*9294*1193
کد N2175674

وبگردی