آفتاب
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان:

آمار زندانیان در مناطق شهرداری تقسیم شد

آمار زندانیان در مناطق شهرداری تقسیم شد

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان با تاکید بر هم افزایی دستگاه های اجرایی در امر حمایت از خانواده های زندانیان گفت: برای حمایت های بیشتر آمار زندانیان در مناطق شهرداری تقسیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار باقری در بیست و یکمین «جشن حمایت» خانواده زندانیان گفت: زندانیان افرادی هستند که به حکم قانون و به دستور مراجع قضائی راهی حبس می‌شوند به همین دلیل کسی که مرتکب جرم می‌شود باید تاوان آن را بدهد.

وی با اشاره به گرفتاری‌های ناشی از حبس گفت: علیرغم زندانی شدن فرد اما در واقع این خانواده آنها است که گرفتار می‌شوند.
وی ادامه داد: از حدود ٧٠ سال قبل انجمن‌های حمایت از خانواده زندانیان با کمک خیران و مردم به صورت سازمان یافته به خانواده‌های زندانیان رسیدگی می‌کنند.

باقری افزود: قرار است که کمک‌ها هدفمند و هوشمندانه انجام شود و در این راستا از مقوله آموزش شروع می‌کنیم به طوری که دوره‌های آموزشی برگزار شده است و بعد از آن، بسته‌های حمایتی به خانواده‌های زندانیان داده می‌شود.
وی با بیان اینکه نمی‌توانیم به همه زندانیان کمک کنیم، گفت: تحویل بسته‌های حمایتی کمتر شده است و خانواده‌ها شماره حساب دارند که مبلغ اهدایی به شماره حساب آنها واریز می‌شود.

باقری با تاکید بر هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در کمک به خانواده زندانیان گفت: آمار چند هزار نفری زندانیان برحسب مناطق شهرداری تقسیم شده است و مسئولان شهرداری با آغوش باز از خانواده‌های زندانیان حمایت می‌کنند.

کد N2174824

وبگردی