آفتاب

توییت «بی فکر» تیم رسانه ای بارسا هواداران را از کوره در برد

توییت «بی فکر» تیم رسانه ای بارسا هواداران را از کوره در برد

تهران- ایرنا- انتشار توییتی در حساب کاربری رسمی باشگاه بارسلونا که نشان دهنده میزان وابستگی آبی اناری ها به «لیونل مسی» بود، واکنش تند هواداران را در پی داشت.

روزنامه دیلی میل روز سه شنبه نوشت: بازیکنان بارسلونا مسلما این حق را دارند تا تیم رسانه های باشگاه را پس از انتشار توییتی در خصوص میزان وابستگی آبی اناری ها به «لیونل مسی» که با واکنش تند هواداران مواجه شد، زیر سوال ببرند.
تیم رسانه ای بارسا در توییتر فهرستی با شماره گذاری از عدد 36 تا یک منتشر کرد؛ آنها قصد داشتند تا از این طریق این بود که تعداد گل های زده هر یک از بازیکنان را در فصل بازی به نمایش بگذارند.
این در حالی است که تنها تعداد گل های مسی (36 گل) و «لوئیس سوارز» (21 گل) دو رقمی بود و به همین دلیل مدیران حساب کاربری رسمی باشگاه که به 29 میلیون دنبال کننده مجازی خود می بالد، بلافاصله پس از انتشار این توییت توسط هواداران «خجالت آور» خوانده شدند.
هواداران بلافاصله احساسات خود را در مورد پست مذکور ابراز کرده و یکی از آنها نوشت: به تیم خودتان به شدت توهین کرده و ایموجی گریه هم به آن اضافه می کنید.
کاربران دیگر گفته اند باشگاه باید از این کار «شرمنده» باشد و یکی از کاربران آزرده نوشت: خودتان هم خوب می دانید که نصف تیم را مسخره کردید، درست است؟!
مسی (شخصی که پشت پرده این توییت جنجالی بود) با دبل مقابل ایبار آمار گل های زده خود را در مجموع رقابت های فصل جاری به عدد 50 رساند که 36 گل لالیگایی وی، عنوان آقای گل را برای مرد مینیاتوری به ارمغان آورد.
اعجوبه آرژانتینی با به ثمر رساندن 50 گل برای ششمین فصل، زمان را برای خود متوقف و ثابت کرده که همچنان نفر اول نیوکمپ است.
عملکردهای وی در طول فصل 18 امتیاز را برای بارسا تضمین کرد و هیچ بازیکنی حتی «کریستیانو رونالدو» که هم اکنون فوتبال خود را خارج از اسپانیا یعنی در تورین پیگیری می کند، موفق نشده تا خود را به نزدیکی این آمار برساند.
با این وجود، در بوق و کرنا کردن این حقیقت که مسی تا چه اندازه برای تیمش تاثیر گذار است، چندان خوشایند نیست.
اما جالب است بدانید «فیلیپه کوتینیو»، «ایوان راکیتیچ» و «آرتورو ویدال» روی هم 11 گل به ثمر رسانده اند؛ نشانه ای که ثابت می کند بارسا بدون خط حمله خود تا چه اندازه از گل زدن عاجز است.
ورزشی**3991**9129
کد N2174709

وبگردی