آفتاب

تاریخ سازی گلدن استیت در لیگ NBA

تاریخ سازی گلدن استیت در لیگ NBA

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال گلدن استیت بدون یک شکست در فینال کنفرانس غرب لیگ حرفه ای آمریکا به مقام قهرمانی این منطقه رسید و فینالیست این فصل شد.

در چهار مسابقه بین گلدن استیت و پورتلند این تیم گلدن استیت بود که توانست حریف خود را مغلوب کند و بدون حتی یک شکست به فینال این فصل برسد و تاریخ سازی کند. جنگ جوهای NBA با درخشش ستاره های خود در میدان اولین تیمی نام گرفتند که در 53 سال گذشته توانسته اند 5 بار پیاپی به فینال لیگ حرفه ای آمریکا صعود کنند.
بامداد امروز سه شنبه، گلدن استیت به مصاف پورتلند رفت و با درخشش استفان کری 119 بر 117 حریفش را شکست داد و با چهار برد پیاپی به فینال رسید. کری در این مسابقه 37 امتیاز، 13 ریباند و 11 پاس منجربه گل ثبت کرد و با تریپل دبلی که داشت بهترین بازیکن میدان نام گرفت. در کنار او دایمون گرین هم تریپل دبل کرد و 18 امتیاز، 14 ریباند و 11 پاس منجربه گل به نام خودش ثبت کرد.
با این نتنیجه گلدن استیت قهرمان کنفرانس غرب شد و به عنوان تیم برتر این منطقه به فینال لیگ NBA رسید. این تیم هنوز حریفش در دیدار نهایی را نمی شناسند و باید منتظر باشد تا نتیجه تقابل تورنتو و میلواکی مشخص شود. این دو تیم در فینال کنفرانس شرق به مصاف هم می روند.
گلدن استیت در شرایطی به این عنوان دست پیدا کرد که در فینال کنفرانس بدون کوین دورانت ستاره مصدوم خود به مصاف حریفش رفت.
ورزشی**9219**2024
کد N2174167

وبگردی