آفتاب
اسحاق جهانگیری:

توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی یک کشور است

توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی یک کشور است

معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه موزه ملی ورزش گفت: توجه به موزه در واقع توجه به حافظه تاریخی یک کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک امروز دوشنبه توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در محل کمیته ملی المپیک افتتاح شد.

امیدوارم ایران سربلند باشد 
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه خدا را سپاس می گویم که در مراسم افتتاح موزه ملی ورزش و در جمع اهالی ورزش حضور دارم، گفت: امیدوارم کشورمان از مشکلاتی که دارد سربلند بیرون شود.

توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی یک کشور است
وی ادامه داد: توجه به موزه در واقع توجه به حافظه تاریخی یک کشور است. می توانیم دستاوردها را رها کنیم تا به تاریخ بپیوندند یا در جایی نگهداری شود و در اختیار محققان و علاقمندان قرار بگیرد. موضوع ورزش از این مسئله مستثنی نیست. مسئولان ورزش کارهای بزرگی انجام داده اند که یکی ار آنها همین افتتاح موزه است.

ورزش برای ما اهمیت زیادی دارد
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ورزش از جهات مختلف برای ما اهمیت دارد به خصوص که امروز ورزش بر همه جوانب سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ... کشور اثر می گذارد و به همین دلیل قابل توجه است. مقوله هایی مانند نشاط و شادی به خوبی در ورزش و با استفاده از ظرفیت های این عرصه قابل دسترسی هستند. ورزشکاران کاملا مورد توجه و اعتماد مردم هستند.

تیم ملی یکباره شکل نمی گیرد
جهانگیری خاطرنشان کرد: اخیرا بررسی در فضای مجازی داشتم، یکی از جوانان به موضوع تیم ملی پرداخته بود و اینگونه نتیجه گیری کرده بود که تیم ملی یکباره تشکیل نمی شود بلکه با گذر از سختی ها و راه های سخت و دشوار شکل می گیرد.

کد N2173684

وبگردی