آفتاب

اونیل: جدایی از المپیاکو برای کسانی مثل «انصاری فرد» سخت است

اونیل: جدایی از المپیاکو برای کسانی مثل «انصاری فرد» سخت است

تهران- ایرنا- «مارتین اونیل» سرمربی تیم ناتینگهام فارست با تمجید از امکانات کمپ تمرینی باشگاه المپیاکو یونان، گفت: دوست داشتم بازیکنان بیشتری همچون «کریم انصاری تفرد» از یونان به فارست بیایند، اما ترک کردن اینجا کار سختی است.

تارنمای رسمی باشگاه ناتینگهام فارست روز دوشنبه نوشت: سرمربی ایرلندی ناتینگهام در سفر چهار روزه هفته گذشته خود به یونان ضمن سپری کردن ساعاتی در آتن پایتخت این کشور، از کمپ تمرینی باشگاه المپیاکو بازدید کرد.
شاگردان اونیل اواسط تابستان سال جاری برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش از آغاز فصل جدید چمپیونشیپ به یونان سفر خواهند کرد و طبق برنامه، روز 16 جولای در دیداری معتبر به مصاف المپیاکوس می روند. این در حالی است که 3 روز پیش از آن نیز باید به مصاف یکی از تیم های مستعد فصل آینده لیگ اروپا یعنی آترومیتوس بروند.
در این بین اونیل بر این باور است که شاگردانش بی شک از فرصت مواجهه با المپیاکو استقبال کرده و مشتاقانه در انتظار آن هستند.
اونیل که ژانویه سال جاری جانشین «آیتور کارانکا» در فارست شد، ضمن ابراز خوشحالی از انتقال بازیکنان بیشتری از باشگاه یونانی به تیمش اظهار داشت: بی شک از اینکه بازیکنان دیگری همچون «کریم انصاری فرد» و «آندریاس بوچالاکیس» از المپیاکو به فارست ملحق شوند، استقبال خواهم کرد اما اگر منصف باشم باید بگویم که ترک کردن چنین محیطی در یونان، کار سختی است.
وی ادامه داد: این فضا به قدری خوب است که هیچکس دوست ندارد آن را رها کند؛ هیچ دلیلی ندارد که بازیکنان با وجود آب و هوای فوق العاده و جو شگفت انگیز اینجا، از آن لذت نبرند.
ورزشی**3991**3783**
کد N2173644

وبگردی