آفتاب

توضیحات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره گفتگوی مهر

توضیحات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره گفتگوی مهر

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص گفتگوی مهر در مورد لزوم تشکیل جلسات ستاد با ریاست رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد گفتگوی مهر با دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در مورد لزوم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ریاست شخص رئیس جمهور توضیحاتی را با ارسال نامه‌ای به دفتر خبرگزاری مهر ارائه کرد.

توضیحات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به شرح زیر است:

مطابق ماده ۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جلسات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست رئیس جمهور یا نماینده وی تشکیل می‌گردد. لذا در صورت حضور نماینده رئیس جمهور در جلسات ستاد، حضور شخص وی موضوعیت نداشته و درج خبر با این مضمون که عدم حضور رئیس جمهور در جلسات ستاد کار خلافی است، صحت نداشته و درج این اخبار کذب صرفأ در جهت تشویش اذهان عمومی صورت پذیرفته است. به علاوه استفاده از تعبیر"کم جرأت" خطاب به رئیس جمهور از مصادیق بارز توهین به مقامات رسمی کشور و قابل تعقیب کیفری است.

لازم به توضیح است رئیس جمهور طی حکمی جناب آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور را به عنوان نماینده خود در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب نموده و جلسات ستاد به صورت مستمر و با زمانبندی دقیق در حال برگزاری است.

کد N2173501

وبگردی