آفتاب

پایان مهلت پرسپولیس برای پرداخت طلب50 هزار دلاری جری بنگستون

پایان مهلت پرسپولیس برای پرداخت طلب50 هزار دلاری جری بنگستون

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس که قرار بود طلب 50 هزار دلاری جری بنگستون بازیکن هندوراسی خود را طی 2 قسط پرداخت کند، حالا مهلتش تمام شده و به تعهداتش عمل نکرده است.

آرش نجفی وکیل مدافع بنگستون روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت پرداخت طلب بنگستون از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس، 60 هزار دلار به بنگستون بدهکار بود و طبق قرارداد باید پرداخت می کرد. حدود یکسال پیش توافق نامه ای میان موکل من و باشگاه امضا و مقرر شد، طلب بنگستون طی سه قسط پرداخت شود.
این وکیل دادگستری افزود: باشگاه پرسپولیس همان زمان امضای توافق نامه، قسط اول را که 10 هزار دلار بود، پرداخت کرد و مقرر شد 50 هزار دلار باقی مانده در 2 قسط بعدی پرداخت شود اما تا به امروز که حدود هشت ماه می گذرد، باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات بنگستون اقدام نکرده است.
نجفی اضافه کرد: در حال حاضر مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب 50 هزار دلاری بنگستون پایان یافته و در توافق نامه امضا شده میان بنگستون و پرسپولیس، خسارت هم برای تاخیر تأدیه تعیین شده است.
جری بنگتسون فوتبالیست اهل هندوراس است که در دو فصل حضور خود در لیگ ایران سابقه حضور در باشگاه های ذوب آهن و پرسپولیس را دارد.
او در سال های 2016-2015 برای پرسپولیس توپ می زد و در 19 بازی به میدان رفت که موفق شد هفت گل هم به ثمر برساند.
بنگستون در شهرآورد هشتاد و یکم تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از پایان یافتن وقت قانونی در وقت‌های اضافه، گل مساوی را برای سرخ پوشان به ثمر رساند و از شکست تیمش در این بازی حساس جلوگیری کرد.
ورزشی*9104**9129
کد N2172730

وبگردی