آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه:

هویت سپاه پاسداران تغییر ناپذیر است

هویت سپاه پاسداران تغییر ناپذیر است

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه هویت اصلی این نهاد را تغییر ناپذیر دانست و گفت: تحول در سپاه که با انتصاب فرمانده کل آغاز و با انتصاب جانشین فرمانده کل سپاه تکمیل شد ،سردرگمی دشمنان را به همراه داشت.

به گزارش روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» در آیین تودیع و معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز( یکشنبه) در ستاد فرماندهی کل این نهاد برگزار شد، سنگرنشینی نظام ولایی را از جمله نعمت های معنوی خداوند که بر نعمت های ظاهری تقدم دارند برشمرد و اظهارداشت: پاسداری از انقلاب اسلامی برجسته ترین عمل صالح است و مسئولیت در این مسیر بهترین فرصت برای انجام آن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه عهده داری مسئولیت بدون احقاق حق مظلوم و سرکوب باطل را بنا به فرمایش امام علی (ع) بی ارزش توصیف و تصریح کرد: تحول در سپاه که از روز میلاد حضرت ولیعصر(عج) با انتصاب فرمانده کل سپاه آغاز و در ماه مبارک رمضان با انتصاب جانشین فرمانده کل سپاه تکمیل شد ،سردرگمی دشمنان را به دنبال داشته و امیدواریم شاهد ارتقای روزافزون و بیش از پیش معنویت انقلابی ، روحیه جهادی، منزلت اجتماعی و اقتدار و انسجام سپاه در ناکام گذاشتن توطئه ها و ترفندهای پلید دشمن باشیم.
حاجی صادقی تاکید کرد: سپاه تغییرات دارد ، اما هویت اصلی آن که 'انی احامی ابدا عن دینی' است تغییر ناپذیر است.
به گزارش ایرنا، دریادار پاسدار علی فدوی که پیش تر معاون هماهنگ کننده سپاه بود، باحکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه منصوب شد.
سردار نقدی نیز که پیش از این معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه بود با حکم حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب شد.
سردار نجات جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه معرفی شد.
در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده کل و معاونین هماهنگ کننده و فرهنگی سپاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا ،حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از معاونین و فرماندهان نیروها حضور داشتند.
سیام*9612** 1336
کد N2172523

وبگردی