آفتاب
فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا:

ایران از تهدیدات دشمن هراسی ندارد

ایران از تهدیدات دشمن هراسی ندارد

زنجان - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از جنگ نه اما از خطر استقبال می کند و از تهدیدات دشمنان، هراسی ندارد.

امیرسرتیپ 2 ستاد علی حاجیلو روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندهان تیپ 216 زرهی زنجان به تهدیدات آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا روز به روز تجهیزات نظامی خود را وارد منطقه می کند.
وی اظهار داشت: ما اقدامات و عملیات جبرانی را در برنامه کاری داریم و در صورت حرکت نابخردانه به حتم دشمن را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.
حاجیلو به حماسه آفرینی های ارتش در اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: با عنایت پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیروزی و تثبیت انقلاب، ایجاد امنیت و دوران دفاع مقدس، نقش ارزنده داشت و پس از آن نیز با تمام توان و قدرت در ماموریت های امنیتی و دفاعی، ایفای نقش می کند.
وی به اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش همواره در نوک پیکان مقابله با حملات ناجوانمردانه دشمن در تمام حوادث بود و این نیروی توانمند تا به امروز نیز به درستی هرچه تمام چهره راستین و استوار خود را نشان داده است.
حاجیلو با بیان اینکه ارتش مقتدر ایران به عنوان پیشرو و طلایه دار، اجرای منویات مقام معظم رهبری را دنبال می کند، افزود: امروز نیروهای مسلح ایران به عنوان الگو و دارای ارزش های والایی هستند که باید ارایه شود.
فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را یادآور شد و گفت: این عملیات از بعد نظامی، عملیاتی بی نظیر و عبور از رودخانه کارون با آن حجم از تجهیزات و ادوات نظامی برای دشمنان غیرقابل باور بود.
حاجیلو با تاکید براینکه دشمن تلاش دارد ارزش های ما را کمرنگ جلوه دهد، افزود: گاهی فضاهای مجازی بر آن هستند که ما را از داشته ها و ارزش هایمان دور نگهدارند.
وی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث سیل و زلزله برای یاری رسانی به هموطنان با تمام توان پای کار بود و صدای بالگرد و پای ارتش، نخستین صدایی بود که به گوش زلزله زدگان و سیلزدگان رسید.
در پایان این آئین سرهنگ زرهی ستاد، داوود حمدی به عنوان فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان معرفی و از خدمات امیر سرتیپ 2 ستاد، علی مظهری، فرمانده قبلی این تیپ با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.
6084/6085
کد N2172389

وبگردی