آفتاب

اکران «شکستن همزمان بیست استخوان» در ایران و افغانستان

اکران «شکستن همزمان بیست استخوان» در ایران و افغانستان

تهران- ایرنا- فیلم برگزیده جشنواره جهانی فیلم فجر محصول مشترک ایران و افغانستان به زودی در دو کشور به صورت همزمان اکران خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان»، به گفته نوید محمودی تهیه کننده این فیلم، گفت وگوهایی با ابراهیم داروغه زاده و محسن امیر یوسفی روسای شورای عالی اکران در این زمینه انجام شده و با توجه به اعلام آمادگی افغانستان برای اکران همزمان فیلم در تابستان، درحال آماده کردن مقدمات برای اکران فیلم هستند.
جمشید و نوید محمودی (کارگردان و تهیه کننده) درحال آماده سازی مقدمات برای اکران فیلم در دو کشور هستند تا مخاطبان ایرانی و افغانستانی بتوانند فیلم را همزمان ببینند.
فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» با نام بین المللی «رونا مادر عظیم» محصول مشترک ایران و افغانستان است که از طرف افغانستان به آکادمی اسکار برای شرکت در بخش فیلم غیر انگلیسی، تا امروز در 15 جشنواره بین المللی شرکت کرده و چند جایزه از جمله بهترین فیلم از جشنواره بوسان، بهترین فیلم از جشنواره وزول از افغانستان و دیپلم افتخار بهترین فیلم بلند آسیایی را در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دست آورده است.
محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیا رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.
عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان جمشید محمودی، تهیه کننده نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری کوهیار کلاری، صدابردار مهدی صالح کرمانی، صداگذار بهمن اردلان، طراح صحنه مهدی موسوی، طراح لباس غزاله معتمد، طراح گریم سعید ملکان، آهنگساز سهند مهدی زاده، تدوین جمشید محمودی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز روزبه سجادی حسینی.
فراهنگ**9012**9157
کد N2171437

وبگردی