آفتاب

کارشناس پاکستانی: نمایشگاه قران فرصتی برای ارتقاء جایگاه علوم اسلامی است

کارشناس پاکستانی: نمایشگاه قران فرصتی برای ارتقاء جایگاه علوم اسلامی است

تهران – ایرنا - کارشناس پاکستانی علوم قرآنی و اسلامی و مسئول غرفه پاکستان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به میزبانی تهران، برگزاری این گونه نمایشگاه ها را فرصتی مناسبی برای ارتقای جایگاه علوم قرآنی و اسلامی دانست.

سید مهم فهیم عباس در گفت و گو با خبرنگار برون مرزی ایرنا ، ضمن قدرانی از میزبانی خوب ایران در برگزاری این نمایشگاه، گفت: حضور ناشران کتاب های اسلامی و قرآنی از کشورهای مختلف در این نمایشگاه، فرصتی مناسب برای تبادل آثار و همچنین بحث و گفت و گو درباره علوم اسلامی و قرانی است و موجب دانش افزایی در این زمینه می شود.
فهیم عباس یکی از فواید برگزاری نمایشگاه های قرآنی را فراهم شدن فرصت خوبی برای دسترسی افراد به منابع مورد نیاز برای انجام تحقیقات و مطالعات قرآنی و اسلامی دانست و گفت: در نمایشگاه بین المللی قرآن، منابع و کتاب های بسیار خوبی از جمله کتب مختلف در حوزه تفسیر قران ارائه شده که از ارزش علمی بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه فرصت ارزشمندی برای دیدن نسخه های قدیمی و نفیس قرآن کریم برای بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی قرآن در تهران مهیا شده است، این موضوع را یکی از جذابیت های بسیار خوب این نمایشگاه دانست.
مسئول غرفه پاکستان در نمایشگاه بین المللی قران تهران همچنین از میهمان نوازی مردم تهران قدردانی کرد و با بیان اینکه از دیدن زیبایی های تهران لذت برده است، در عین حال ترافیک سنگین برخی خیابانهای پایتخت ایران در برخی ساعت روز را خسته کننده دانست.
فهیم عباس گفت که به لطف شرکت در نمایشگاه بین المللی قرآن در تهران، این فرصت نیز برایش فراهم شد تا پیش از شروع نمایشگاه ، به شهرهای اصفهان، شیراز، قم، لاهیجان ، شاهرود و بسطام سفر کند و بعد از نمایشگاه نیز قصد دارد به استانهای گیلان و لرستان سفر کند.
9410**1723
کد N2171168

وبگردی