آفتاب
شایسته در گفتگو با خبرنگار مهر:

همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در خصوص انتخابات تنیس هستیم

همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در خصوص انتخابات تنیس هستیم

سرپرست فدراسیون تنیس گفت: من هم مثل دیگران منتظر و تابع تصمیم وزارت ورزش و جوانان در خصوص مجمع انتخاباتی تنیس هستم.

مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت مجمع انتخاباتی تنیس گفت: من و سایر کاندیداهای مجمع انتخاباتی تنیس شهریورماه سال گذشته برای شرکت در این مجمع ثبت نام کرده‌ایم و بر اساس آخرین صحبت‌ها بنده و یکی دیگر از کاندیداها برای شرکت در مجمع تأیید صلاحیت شده‌ایم. طبق آخرین اظهار نظرها نیز عنوان شده بود که انتخابات در بهار سال ۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: همگی منتظر و تابع تصمیم وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخابات تنیس هستیم. در خصوص بحث سرپرستی نیز باید عنوان کنم شرایط ما با دیگر فدراسیون‌ها متفاوت است. ثبت نام از مجمع ما سال گذشته انجام شد و بنده با نظر و اطمینان دکتر سلطانی فر به عنوان سرپرست فدراسیون تعیین شدم و منع حضور همه سرپرستان در انتخابات‌های فدراسیون‌های ورزشی تصمیمی است که در ادامه کار برای فدراسیون‌ها گرفته شده است. هرچند من تابع نظر وزارت ورزش و جوانان هستم و هر کاری که قانون بگوید انجام خواهم داد.

وی در خصوص اردوی تیم ملی نیز عنوان کرد: اردوی تیم ملی برای رقابتهای فدکاپ از هفته آینده آغاز می‌شود و با توجه به شرایط خاص امسال از جمله برگزاری مسابقات در سالن و استفاده از توپ چینی در مسابقات سعی داریم شرایط را با برگزاری اردوی دو هفته‌ای در سنگاپور شبیه سازی کنیم.

کد N2171109

وبگردی