آفتاب
حواشی دیدار سپاهان و استقلال خوزستان:

شعار علیه سرمربی پرسپولیس در ورزشگاه نقش‌جهان / نقش‌جهان پر نشد!

شعار علیه سرمربی پرسپولیس در ورزشگاه نقش‌جهان / نقش‌جهان پر نشد!

اصفهان – هواداران تیم سپاهان در بازی امروز تیم خود مقابل استقلال خوزستان علیه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس شعار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان به شرح زیر است:

در دقیقه ۲۳ مسابقه و صحنه‌ای که چند بازیکن تیم استقلال خوزستان با یکدیگر برخورد کردند، داور مسابقه خطای سپاهان را اعلام کرد. در این صحنه امیر قلعه‌نویی با سرعت قابل توجهی به سمت داور چهارم بازی حرکت کرد و به شدت نسبت به داور مسابقه اعتراض کرد.

عارف غلامی بازیکن سابق سپاهان که در تیم فولاد خوزستان توپ می‌زند امروز در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

هواداران سپاهان در صحنه خطای بازیکنان تیم سپاهان شروع به شعار دادن علیه داور کردند و با شعار «داور پرسپولیسی» علیه وی شعار دادند.

جمعیت هواداران حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان در مسابقه امروز به ۱۷ هزار نفر رسید و با وجود وعده‌های هواداران تیم سپاهان این ورزشگاه برای مسابقه امروز پر نشد.

مهرداد محمدی، بازیکن تیم سپاهان اصفهان از ابتدای مسابقه در کنار زمین شروع به گرم کردن کرد.

بعد از گل دقیقه ۳۳ کی‌روش استنلی، بازیکن تیم سپاهان، مهرداد محمدی بازیکن سپاهان که در کنار زمین مشغول گرم کردن بود، در آغاز امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان قرار گرفت.

هواداران سپاهان هنگام تشویق بازیکنان خود در صحنه تشویق گل کی‌روش استنلی، پرچم ژاپن را نشان دادند.

بعد از گل دقیقه ۳۹ عزت‌الله پورقاز، هواداران سپاهان با شعارها و فریادهای خود به تشویق بازیکنان تیم سپاهان و به خصوص عزت پورقاز پرداختند.

نکته جالب توجه اینکه مهرداد محمدی که در کنار زمین مشغول گرم کردن بود، هنگام گلزنی تیمش با سرعت بیشتری به گرم کردن می‌پرداخت!

با تلاش خبرنگاران رسانه‌های گروهی با توجه به انتقاداتی که نسبت به روابط عمومی باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال اصفهان در زمینه عدم کنترل جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش‌جهان مطرح بود، امروز خبرنگاران اصفهانی خود نسبت به کنترل افراد غیر خبرنگار حاضر در جایگاه پرداختند.

پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم سپاهان در طول مسابقه با شعار «عقاب آسیا» از سوی هواداران تیم اصفهانی تشویق می‌شد.

هواداران تیم سپاهان در دقایق پایانی نیمه نخست بازی با تشویق امیر قلعه‌نویی خواستار آن شدند که وی در تیم سپاهان برای فصل آینده بماند.

این هواداران با شعار «رئیس مافیا کیا، دلال کرواسیه» نسبت به برانکو ایوانکوویچ نیز اعتراض کردند و علیه وی شعار دادند.

کد N2170159

وبگردی