آفتاب
سرپرست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت پیام نور:

صاحبان صنایع از دستاوردهای جامعه دانشگاهی بهره گیرند

صاحبان صنایع از دستاوردهای جامعه دانشگاهی بهره گیرند

تهران- ایرنا- سرپرست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور می گوید: صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان جهت بهبود کیفیت، عرضه و فروش محصولات از پیشنهادات و دستاوردهای جامعه دانشگاهی استفاده کنند.

مهدیه رحمانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا در خصوص راه اندازی کلینیک کسب و کار پیام نور اظهار داشت: این کلینیک با هدف تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت راه اندازی شده است.
وی افزود: به عبارت دیگر هدف اساسی این کلینیک برقراری ارتباط جامعه دانشگاهی پیام نور با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان است.
رحمانیان ادامه داد: برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای صاحبان صنایع و تولید در جهت افزایش کیفی گرایی و همچنین رفع آسیب ها، بسیار موثر است.
وی با اشاره به پیشنهادات صنعتی جامعه پیام نور به تولیدکنندگان اظهار کرد: براساس این پیشنهادات ضمن افزایش کیفی گرایی، تبلیغات نیز با توجه به علم نوروساینس (اعصاب شناختی) توسعه می یابد.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در خصوص این علم عنوان کرد: بهره گیری از این دانش سبب تبلیغات صحیح و در نتیجه افزایش فروش می شود.
وی با بیان این که بهره برداری از کلینیک کسب و کار برای عموم آزاد است، تصریح کرد: جهت رشد و توسعه کارآفرینی در دانشگاه پیام نور تیم های تحقیقاتی و مشاوره از دانشجویان و استادان این مرکز انتخاب می شوند.
رحمانیان یادآور شد: واحد مرکزی کلینیک کسب و کار دانشگاه پیام نور در استان تهران راه اندازی شده است که در حال حاضر 18 واحد زیرمجموعه این مرکز فعالیت می کنند.
کد N2170008

وبگردی